بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ستون‌های اسکوچیچ در تیم کی‌روش توریست شدند!

منبع : خبرانلاین
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ آذر ۱۴۰۱ | ۱۳:۵۷

مسابقات فوتبال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر برای تیم ملی ایران شب گذشته به پایان رسید. ایران با قبول دو باخت برابر انگلیس و آمریکا و کسب یک پیروزی برابر ولز، ۳ امتیازی شد و در رده سوم جدول گروه B قرار گرفت.

به این ترتیب تیم تحت هدایت کارلوس کی روش که تنها به کسب یک نتیجه تساوی از بازی با آمریکا نیاز داشت، از صعود به مرحله حذفی بازماند.

ایران در این رقابت‌ها با ۲۵ بازیکن عازم قطر شد. مصدومیت لحظه آخری امید ابراهیمی در بازی تدارکاتی با نیکاراگوئه باعث شد تا کی روش از دعوت یک بازیکن جدید به جای او و اعزام تیم با ۲۶ بازیکن خودداری کند.

در لیست ایران، تنها چهار بازیکن شانس حضور در زمین را پیدا نکردند و کی روش از ۲۱ بازیکن برابر انگلیس، آمریکا و ولز استفاده کرد.

پیام نیازمند و امیر عابدزاده دو دروازه بانی بودند که کی روش به جای آنها به علیرضا بیرانوند و حسین حسینی اعتماد کرد. حسینی به دلیل مصدومیت بیرانوند در دقایق ابتدایی بازی با انگلیس، جای او را در ترکیب گرفت و مقابل ولز هم گلر شماره یک ایران بود. بیرانوند در بازی آخر با آمریکا مجدداً به ترکیب بازگشت.

وحید امیری و شجاع خلیل زاده هم دو بازیکن دیگر بودند که کی روش فرصتی برای حضور آنها در زمین قائل نشد. این در حالی است که هر دو بازیکن در کنار امیر عابدزاده در مرحله مقدماتی جام جهانی از نفرات ثابت تیم دراگان اسکوچیچ بودند و نقش بسزایی در صعود ایران به جام جهانی ایفا کردند.

البته بازیکنانی چون صادق محرمی، محمدحسین کنعانی زادگان، سامان قدوس، ابوالفضل جلالی و… هم فرصت زیادی برای بازی پیدا نکردند و کی روش عمدتاً از ترکیبی استفاده کرد که در دوره هشت ساله حضورش در ایران به آنها اعتماد بیشتری داشت.

258 258

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *