بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

دو دردسر میلان برای تمدید قرارداد رافائل لیائو

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ آذر ۱۴۰۱ | ۱۳:۴۹

رافائل لیائو می خواهد بعد از جام جهانی در مورد آینده اش تصمیم بگیرد. 

طرفداری | به گزارش فوتبال ایتالیا، تنها حدود یک سال و نیم از قرارداد رافائل لیائو با میلان باقی مانده است و آینده این بازیکن، یکی از داغ ترین موضوعاتی است که رسانه های ایتالیایی به آن می پردازند. روسونری می خواهد به هر طریقی که شده قرارداد لیائو را تمدید کند و ستاره 23 ساله را حفظ کند. رافائل لیائو که در حال حاضر در قطر حضور دارد، راجع به وضعیت تمدید قراردادش به گاتزتا گفت: 

از حضور در میلان خوشحال و مفتخر هستم، حالا هم تمرکزم باید روی جام جهانی باشد، پس از آن با میلان در مورد قرارداد صحبت خواهم کرد. قبل از این که به جام جهانی بیایم، ملاقاتی با مالدینی داشتیم و جلسه خوبی بود. وقتی به میلان برگردم، دوباره صحبت ها را از سر خواهیم گرفت. 

 میلان هنوز برای تمدید قرارداد لیائو با مشکلاتی رو به رو است. اول از همه 19 میلیون یورویی که مهاجم پرتغالی به دلیل فسخ قراردادش در سال 2018 به اسپورتینگ بدهکار است و ممکن است برای ثبت قرارداد بعدی لیائو دردسر ایجاد کند؛ مبلغ درخواستی بالای ستاره جوان را هم فراموش نکنید. میلان دستمزد سالانه 6 میلیون یورو را به لیائو پیشنهاد کرده است اما مدیربرنامه های این بازیکن (ژرژ مندس) و وکیلش هر دو خواستار رقم بالاتری شدند.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *