بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

هروه رنار: اگر تاریخ‌سازی نکنیم، فراموش می‌شویم

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ آذر ۱۴۰۱ | ۱۲:۴۳

هروه رنار مصمم است پس از 28 سال بتواند عربستان سعودی را به مرحله حذفی جام جهانی برساند.

طرفداری | عربستان سعودی که با شکست دادن آرژانتین برای صعود از گروه C شانس دارد، با پیروزی مقابل مکزیک به یک‌هشتم نهایی خواهد رسید اما در صورت تساوی هم می‌تواند در صورت شکست آرژانتین یا شکست لهستان با اختلاف سه گل صعود کند. نشست خبری هروه رنار، سرمربی فرانسوی عربستان سعودی را به نقل از رویترز می‌خوانید:

عربستان سعودی نسل خوبی دارد و تنها باری که به یک‌هشتم نهایی جام جهانی رسیده، سال 1994 بود. اگر این بازیکنان می‌خواهند در یاد هواداران بمانند، باید تاریخ‌سازی کنند. در غیر این‌صورت آن‌ها 30 سال بعد فراموش می‌شویم. همه تیم‌های جام قدرتمند هستیم اما ما هم در سومین بازی‌مان شانس صعود داریم. مکزیک تیمی پرتجربه در جام جهانی است اما ما هم باید برای ماندن در این مسابقات بجنگیم. شکست در چنین مسابقه‌ای برای ما حسرت باقی می‌گذارد و حسرت می‌تواند به زندگی آسیب بزند. پس باید مثبت باشیم، با عزم و اراده بازی کنیم و هواداران از ما حمایت کنند. ما تا دقیقه آخر برای صعود از گروه می‌جنگیم. افرادی که وضعیت قلبی‌شان مشکل دارند، باید احتیاط کنند و این بازی را نبینند (لبخند).

هروه رنار به تمجید از مکزیک و سرمربی‌اش، تاتا مارتینو پرداخت: 

مکزیک تیم خیلی خوبی است و سرمربی‌ای عالی دارند چون پیش‌تر سرمربی بارسلونا بوده است. مکزیک مقابل آرژانتین هم خیلی خوب بازی کرد اما لیونل مسی سرنوشت همه چیز را عوض کرد. سعی می‌کنیم از نقاط ضعف مکزیک بهره ببریم تا بتوانیم پیروز شویم. نباید بترسیم و هر بازیکن باید به خودش ایمان داشته باشد. باید این باور را داشته باشیم که می‌توانیم با هر تیمی رقابت کنیم. 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *