بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تیبو کورتوا و تهدید کردن جاسوس رختکن تیم ملی بلژیک!

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ آذر ۱۴۰۱ | ۱۲:۲۴

تیبو کورتوا از وضعیت درون رختکن بلژیکی صحبت کرد. 

طرفداری | اوضاع برای بلژیکی در جام جهانی 2022 قطر اصلا خوب پیش نمی رود. این تیم در دیدار دومش مقابل مراکش شکست سختی را متحمل شد و زمزمه هایی از اختلافات درون تیمی شدید میان شیاطین سرخ به گوش می رسد. برخی رسانه ها مدعی شده اند که رابطه میان تعداد زیادی از بازیکنان کاملا از هم فروپاشیده و برخی از آنها با یکدیگر صحبت نمی کنند. در مورد تیبو کورتوا گفته شده که او و دی بروین به طور کامل با هم قطع رابطه کرده اند و با یکدیگر حرف نمی زنند. دروازه بان رئال مادرید اما در کنفرانس مطبوعاتی به این حواشی واکنش نشان داد: 

در حال حاضر هیچ کس در تیم خوشحال نیست، اما احساس می کنیم که با پیروزی در دیدار پنجشنبه، صعود می کنیم. این فوتبال است و هر اتفاقی می تواند رخ بدهد اما این تیم در هر صورت از تمام توانش بهره خواهد گرفت. همه بازیکنان حاضر در رختکن به خاطر شکست قبلی عصبی و ناامید شدند. سرمربی پس از بازی با ما صحبت کرد؛ ما باور داریم که رسانه ها در حال بزرگ نمایی اتفاقات هستند و قرار صعود کنیم. داستانی که شما شنیده اید اصلا وجود خارجی نداشت و ندارد. من یک صندلی را با مشتم شکاندم چون مثل همه ناامید بودم اما هیچ کدام از ما سر یکدیگر داد نزدیم.

کورتوا در نهایت افزود:  

در مورد اخباری که شما شنیده اید هم باید نکته ای اضافه کنم؛ ما به غیر از بازیکنان، افراد زیادی در رختکن داریم، شاید کسی حرفی زده یا جاسوسی کرده است. لازم نیست که دنبال جاسوس بگردیم، البته اگر او را پیدا کنیم، آن روز آخرین روز او در تیم خواهد بود. 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *