بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش اسکوچیچ به حذف تیم ملی فوتبال ایران/ انتقاد از تصمیم کی‌روش

منبع : خبرگزاری مهر
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ آذر ۱۴۰۱ | ۸:۲۶

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال ایران شب گذشته با قبول شکست برابر آمریکا در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، از دور این مسابقات کنار رفت. ایران در این دوره از بازی‌ها ابتدا ۶ بر ۲ برابر انگلیس شکست خورد و سپس ۲ بر صفر ولز را پشت سر گذاشت. شاگردان کارلوس کی روش با باخت ۱ بر صفر به آمریکا و کسب تنها ۳ امتیاز جواز صعود به مرحله حذفی را به دست نیاورد.

دراگان اسکوچیچ سرمربی سابق تیم ملی که موفق شد ایران را به جام جهانی برساند و سپس کارلوس کی روش جایش را گرفت، در تازه‌ترین صحبت‌هایش از ترکیب ایران در این مسابقات انتقاد کرد.

اسکوچیچ بعد از باخت به آمریکا در مصاحبه‌ای مجدداً به مرور اتفاقاتی که برای او در ایران رخ داد و اخراجش از نیمکت این تیم، گفت: آنچه هست، می‌توانم بگویم که قبلاً کمی از آن گذشته‌ام. در ماه سپتامبر اتفاق افتاد.

وی افزود: تنش زیاد بود. مدام رئیس فدراسیون را عوض می‌کردند. در نهایت رئیسی آمد که قبل از من در فدراسیون بود و عملاً قرارداد و تعهد مالی را از بین برد.

واکنش اسکوچیچ به حذف تیم ملی فوتبال ایران/ انتقاد از تصمیم کی‌روش

سرمربی سابق تیم ملی تصری کرد: ایران در آستانه سقوط و حذف قرار داشت و به همین دلیل اجازه نداشتیم در مسابقات مقدماتی جام جهانی امتیازی از دست بدهیم. ما در مسابقات مقدماتی بهترین نتیجه تاریخ آسیا را گرفتیم اما برای من کافی نبود تا به جام جهانی بروم.

اسکوچیچ اعتراف کرد که شرایط سختی را تجربه کرده است. او گفت: من هم از گوشت و خون هستم، تماشای آن – بازی‌های ایران- برایم سخت است زیرا باید آنجا می‌بودم، اما به اندازه کافی قوی هستم.

سرمربی سابق تیم ملی سپس با انتقاد از ترکیب‌هایی که کارلوس کی روش برای ایران در جام جهانی در نظر گرفته بود پرداخت و تصریح کرد: من بازی‌ها را تماشا کردم. تغییرات زیادی وجود داشت، بسیاری از عوامل مختلف در میان بود.

اسکوچیچ ادامه داد: در بازی اول -مقابل انگلیس- ایران به شدت محتاط بود. اگر قرار بود ۱۰ ترکیب مختلف برای این مسابقه بنویسم، این ترکیب را حدس نمی‌زدم. سه سال آنجا بودم. بازیکنانی در جام جهانی بازی کردند که اصلاً در مسابقات مقدماتی جام جهانی بازی نکردند.

در اولی، ایران به شدت رزرو شده بود، اگر ده آهنگ مختلف می‌نوشتم، حدس نمی‌زدم، و سه سال آنجا بودم. بازیکنانی بازی کردند که اصلاً در مسابقات مقدماتی بازی نکردند. در مسابقه دوم -برابر ولز- او ایران را به آن تیمی نزدیکتر کرد که در دوره آخر من بازی می‌کرد.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *