بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

در عطش گل؛ مروری به 3 تیم ناکام جام جهانی

منبع : خبرگزاری ایلنا
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ آذر ۱۴۰۱ | ۱۶:۴۷

به گزارش ایلنا، جام جهانی 2022 از 29 آبان امسال آغاز شد. تا پایان هفته دوم 5 بازی بدون گل به پایان رسیده است. در همین رابطه 3 تیم هنوز موفق به گلزنی در جام جهانی 2022 نشده اند: مکزیک، تونس و اروگوئه. 

به این ترتیب این تیم‌ها برای گلزنی در این رویداد مهم موفق نبودند. به این بهانه مروری کوتاه به عملکرد هر کدام از این تیم‌ها داریم:

مکزیک در گروه C جام جهانی با لهستان، آرژانتین و عربستان سعودی همگروه است. سبزپوشان با یک امتیاز قعرنشین هستند. آنها در 2 هفته قبلی یک تساوی بدون گل مقابل لهستان و شکست 2 بر صفر مقابل یاران مسی را تجربه کردند. تا یک از تیم‌هایی باشند که در حسرت گلزنی هستند.

تونس دومین تیمی که نتوانسته در امر گلزنی موفق نبوده است.  شاگردان قادری در گروه D  با فرانسه، دانمارک و استرالیا همگروه هستند. آنها در هفته اول نتیجه‌ای بهتر از تساوی بدون گل مقابل دانمارک نتوانستند کسب کنند. در هفته دوم اگر با چه با هزار امید و آرزو وارد میدان شدند،  مقابل استرالیا با نتیجه یک بر صفر بازنده از میدان خارج شدند. با این اوصاف آنها عطش گلزنی بالایی دارند و با یک امتیاز قعرنشین گروه هستند.

اروگوئه در گروه H رقابت‌ها با کره جنوبی، پرتغال و غنا همگروه هستند. در پایان هفته دوم شاگردان آلونسو تنها با یک امتیاز قعرنشین هستند. آنها در بازی پایانی باید به مصاف غنایی بروند که یکی از مدعیان صعود به مرحله یک هشتم نهایی است. آنها در مسابقه اول به تساوی بدون گل مقابل کره جنوبی رسیدند و در دیدار دوم با نتیجه 2 بر صفر مقابل پرتغال شکست خوردند. به این شکل یکی آبی پوشان حتی با حضور ستاره‌ای مانند سوارئز همچنان در گلزنی موفق نبودند.

انتهای پیام/

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *