بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کدام دو تیم از گروه B شانس صعود بیشتری دارند؟

منبع : خبرگزاری ایلنا
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ آذر ۱۴۰۱ | ۱۴:۵۷

به گزارش ایلنا، امشب و از ساعت 22:30 دو بازی پایانی چهار تیم گروه B برگزار خواهد شد. انگلیس و ولز دربی بریتانیایی‌ها را بازی خواهند کرد و در بازی دیگر این گروه، ایران و آمریکا در بازی قرن به مصاف هم خواهند رفت.

نتایج هفته آخر این گروه تکلیف دو تیم صعود کننده را مشخص خواهد کرد و هر چهار تیم گروه دوم رقابت‌ها، شانس حضور در مرحله حذفی را دارند.
نگاهی بیاندازیم به نتایج احتمالی مختلف و اینکه هر نتیجه صعود کدام دو تیم را قطعی می‌کند؛

بازی اول، ولز و انگلیس: انگلیس با مساوی یا برد، صعود خود را قطعی می‌کند. بسته به نتیجه بازی ایران و آمریکا، با برد ایران و تساوی انگلیس، سه شیرها به عنوان تیم دوم گروه و با پنج امتیاز به مرحله بعدی صعود می‌کنند و با پیروزی در بازی مقابل ولز، بدون توجه به نتیجه بازی قرن، صدرنشینی خود را قطعی خواهند کرد.
ولزی‌ها از سوی دیگر، فقط با پیروزی مقابل انگلیس به مرحله بعدی صعود خواهند کرد و هر نتیجه‌ای به جز برد، ولز را به کاردیف برخواهد گرداند.
 

بازی دوم، آمریکا و ایران: بازی قرن در صده جدید تکرار می‌شود و آمریکا برای قطعی کردن صعود خود در جمع 16تیم برتر جام، باید از این بازی پیروز خارج شود. تنها شانس صعود یانکی‌ها با پیروزی نهایی می‌شود و در سوی دیگر، ایران با پیروزی، جدای از صعود، شانس صدرنشینی نیز دارد؛ یوزهای ایرانی با تساوی مقابل آمریکا، با توجه به نتیجه دیگر بازی گروه و پیروز نشدن ولز مقابل انگلیس، باز هم به مرحله بعد صعود خواهد کرد.
درصد این که کدام دو تیم از این گروه صعود کنند، به شرح زیر است:

 

صعود انگلیس و آمریکا به دور بعدی: 52.5 درصد

صعود انگلیس و ایران به دور بعدی: 43.9 درصد

صعود انگلیس و ولز به دور بعدی: 3.3 درصد
صعود ولز و آمریکا به دور بعدی: 0.2 درصد
صعود ایران و ولز به دور بعدی: 0.1 درصد

 

شانس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *