بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

چگونه می‌ توان فوتبال و مسابقات ورزشی را روی تلویزیون های جدید و قدیمی تماشا کرد؟!

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ آذر ۱۴۰۱ | ۱۳:۵۳

اگر علاقمند به ورزش هستید باید دغدغه داشتن کانال‌ها و برنامه‌های ورزشی روی تلویزیون از جمله پخش زنده شبکه ۳ با کیفیت بالا را بارها و بارها تجربه کرده باشید.

چند راه مختلف پیش روی شما است:

  • کانال‌های ورزشی تلویزیون را دنبال کنید.
  • کانال‌های خارجی را با لپتاپ یا گوشی به تلویزیون انتقال دهید و تماشا کنید.
  • از اپلیکیشن‌های قابل نصب برای ورزش کردن و آموزش ورزش استفاده کنید.

برای بازپخش مسابقات ورزشی چکار می‌خواهید بکنید؟ یا به عنوان مثال در جام جهانی که مسابقات با فاصله زمانی کم برگزار می‌شود راهی برای انتخاب بازی مورد علاقه‌تان بدون پیام بازرگانی و قطع شدن دارید؟

اصلا راهی وجود دارد؟

خوشبختانه بله!

پخش زنده ورزش روی تلویزیون

پخش زنده از تلوبیون و آنتن امکان تماشای فوتبال و دیگر رشته‌های ورزشی روی تلویزیون را فراهم کرده است. از طریق این اپلیکیشن‌ها که برای اندروید TV نیز قابل استفاده است می‌توانید به صورت زنده و آنلاین مسابقات ورزشی از جمله فوتبال، بسکتبال NBA، والیبال، اسنوکر و غیره را ببینید.

گفته می‌شود که جدیدا امکان دیدن بازپخش‌ها از بخش آرشیو برنامه آنتن حذف شده است. در کنار این دیگر اپلیکیشن‌های فیت نس و آموزشی را باید به صورت جداگانه نصب کنید.

اندروید باکس‌ نت باکس با اضافه کردن بخش ورزشی به لانچر خود، مسائل و دغدغه‌های کاربرانی که به دنبال تماشای کامل ورزش و فوتبال از تلویزیزیون هستند را برطرف کرده است.

شما به آسانی متصل کردن نت باکس به تلویزیون به پخش زنده جام جهانی فوتبال، شبکه ورزش 3، فوتبال 360، آنتن، تلوبیون و جام جهانی پلاس و … دسترسی خواهید داشت.

تمام این‌ها به طور پیش‌فرض بر روی دستگاه نصب شده است، شما تنها کاری که لازم است انجام دهید، این است که با یک کابل HDMI نت باکس را به تلویزیون خود متصل کنید.

مزایای تماشای ورزش با اندروید باکس نت باکس

وقتی در مورد پخش و تماشای کامل مسابقات ورزشی روی تلویزیون حرف می‌زنیم منظو ما پوشش کامل جام‌های جهانی، فوتبال لیگ‌های مهم اروپا و دیگر فوتبال‌های جذاب از جمله فوتبال لیگ برتر داخل کشور خودمان است. در کنار این محدودیت‌هایی در شبکه‌های تلویزیون به خاطر پخش یا عدم پخش یک مسابقه وجود دارد.

از طرفی مسابقات ورزشی تنها محدود به پخش زنده فوتبال از تلویزیون نیست. بسیاری از افراد علاقمند به دیگر رشته‌های ورزشی به دنبال راهی برای پخش و تماشای رشته ورزشی مورد علاقه خود از نمایشگر TV هستند.

 

سبک زندگی جدید انسان و عدم امکان تماشای پخش زنده دلیل دیگری برای تقاضای بازپخش مسابقات یا خلاصه مسابقات است.

اندروید باکس نت باکس تمام این موارد و دغدغه‌ها را به طور کامل پوشش داده است. یعنی خرید اندروید باکس نت باکس قابلیت های زیر را خواهید داشت :

  • پوشش تمام مسابقات ورزشی
  • امکان انتخاب کاربران بر حسب علاقه
  • امکان دنبال کردن لیگ‌های مهم و جام‌های جهانی به طور زنده
  • دسترسی به برنامه‌های محبوب ورزشی از جلمه آنتن، تلوبیون، UEFA.tv
  • دسترسی به اپلیکیشن‌های ورزش کردن از جمله EnerGym، فیت آن – FITON
  • دسترسی کامل به کانال‌های ورزشی از جمله جام جهانی فیفا – FIFA WORLD CUP، فیفا، فوتبال 360، ورزش 3، PREMIER LEAGUE، لالیگا، بوندسلیگا و غیره

·       دسترسی مستقیم به فیلم‌های ورزشی و سریال‌های ورزشی در نت باکس

بخش ورزشی نت باکس

نت باکس را که روشن کنید، در بالا یک بخش تحت عنوان ورزشی برای شما فعال است. در بخش ورزشی به ترتیب موارد زیر در دسترس شما است:

·       پخش زنده آنتن: در این بخش به بازپخش فوتبال‌ها، پخش زنده مسابقات ورزشی مختلف از جمله فرمول 1، اسنوکر، تنیس و غیره دسترسی خواهید داشت

·       هایلایت‌های ورزشی: در هایلایت‌های ورزشی خلاصه ورزش‌های مختلف مهم و پرطرفدار، گل‌های زیبا و غیره برای شما لیست شده است.

·       فیلم‌های ورزشی: در ردیف بعدی، لیستی از فیلم‌های ورزشی بر اساس بیوگرافی، مستند و غیره را خواهید دید. علاقمندان به فیلم سینمایی و سریال ورزشی می‌توانند از این بخش استفاده کنند.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *