بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پپ گواردیولا: اگر حس می کردم باشگاه به من نیاز دارد، به بارسلونا برمی گشتم

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ آذر ۱۴۰۱ | ۱۳:۰۰

پپ گواردیولا در مورد بارسلونا و بازگشتی که به واقعیت نپیوسته صحبت کرده است. 

طرفداری | به گزارش موندو دپورتیوو، پپ گواردیولا شب گذشته به عنوان بهترین سرمربی کاتالان سال برگزیده شد و جایزه خودش را دریافت کرد. سرمربی منچسترسیتی پس از دریافت جایزه در مورد مسائل مختلفی پیرامون بارسلونا و منچسترسیتی صحبت کرد. شرح صحبت های گواردیولا را در ادامه می خوانید: 

به نظرم این که بازگشت من ضروری باشد، اتفاق چندان جالبی نیست چون پپ یک روز باشگاه را ترک کرد اما بارسلونا به گام برداشتن در مسیر پیروزی ادامه داد. به نظرم نباید چنین افکاری داشته باشید، اگر حس می کردم که وجود من در باشگاه ضروری است، به بارسا برمی گشتم اما چنین موقعیتی وجود ندارد. سلسله مراتب و مسائلی وجود دارند. اگر یک روز لازم باشد همدیگر را دوباره ملاقات کنیم، خیلی طبیعی این اتفاق رخ خواهد داد. 

گواردیولا گفت: 

تمدید قرارداد با منچسترسیتی؟ تمدید کردم چون آنجا هوا همیشه آفتابی است! فکر خروج به ذهنم خطور کرد اما نظرم را عوض کردم. در منچسترسیتی احساس راحتی می کنم. آنها همه چیزهایی که لازم دارم را در اختیارم قرار می دهند و دوستان خوبی در باشگاه دارم. آنجا شهر بارسلونا نیست و من مشخصا در خانه حضور ندارم. اما هر سه روز بازی می کنیم و آماده سازی تیم برای آن بازی ها به من حس خوبی می دهد و در مجموع باشگاه منچسترسیتی به من حس خانه را منتقل می کند. با این حال هیچ چیزی با بارسا قابل مقایسه نیست. اگر امروز در این جایگاه حضور دارم، به این خاطر است که بارسا همه چیز به من داد و هیچ وقت نمی توانم این لطف را جبران کنم.

سرمربی منچسترسیتی ادامه داد: 

فصل جاری بارسلونا؟ ببینید، لیگ قهرمانان طلسم مخصوص خودش را دارد، اما اگر بازی ها را آنالیز کنید، متوجه می شوید که تمام بازی های این تورنمنت چنین حالتی دارند. برای مقابل بارسا به خاطر عملکردش در مونیخ باید پیروز می شد. اتفاق تلخی برای هیئت مدیره بود چون برای ساختن این تیم تلاش زیاید انجام شد. نبود بارسلونا در لیگ قهرمانان مرا ااذیت می کند اما همیشه ترجیح می دهم که مقابل آنها قرار نگیرم! باور کنید!

گواردیولا افزود: 

اسپانیا در جام جهانی؟ این را به خاطر لوئیز انریکه و رفاقتمان نمی گویم، باور کنید: هیچ تیمی تا اینجا نتوانسته در جام جهانی مانند اسپانیا بازی کند. فوتبال همیشه به شما چیزی که لیاقتش را دارید اهدا نمی کند. توانایی حقیقی این تیم در یک چهارم نهایی و نیمه نهایی رو خواهد شد. 

دسته بندی ها : طرفداری

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *