بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

معادله دروازه ایران مقابل آمریکا؛ حسینی یا بیرانوند برای ثبت در تاریخ

منبع : خبرگزاری ایلنا
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ آذر ۱۴۰۱ | ۸:۳۷

به گزارش ایلنا، تیم ملی فوتبال ایران در روز سومین بازی مرحله گروهی خود به مصاف آمریکا می‌رود و سرنوشت صعود دو تیم مشخص خواهد شد. 

در همین رابطه علیرضا بیرانوند بعد از تجربه مصدومیت شدید بینی که نفس کشیدن را برای او سخت می‌کرد؛ روز گذشته بدون گارد محافظ در تمرینات حاضر بود. این موضوع باعث شده معادله تعیین انتخاب دروازه‌بان تیم ملی سخت‌تر شود.

 اعتماد کادرفنی به بیرانوند و تجربه وی در جام جهانی که دریافت پنالتی رونالدو در جام جهانی 2018 سهم زیادی در آن دارد. از سوی دیگر عملکرد سیدحسین حسینی که مقابل ولز نمایش بسیار خوبی داشت و با 3 سیو کلین شیت کرد. حالا ایران 2 گلر آماده دارد که در انتظار تصمیم کارلوس کی‌روش هستند. 

نباید فراموش کرد که پیروزی احتمالی مقابل آمریکا و صعود ایران باعث تاریخ‌سازی خواهد شد. بنابراین دوئل ایران و آمریکا می‌تواند تا سال‌ها در خاطرات هواداران ماندگار شود. باید دید همای سعادت روی دوش کدام دروازه ایران خواهد نشست و اجازه محافظت از قفس توری ایران را پیدا خواهد کرد. 

پیش از این احمدرضا عابدزاده در جام جهانی 1998 فرانسه مقابل یانکی‌ها عملکرد بسیار درخشانی داشت و یکی از خاطرات تاریخی مهم طرفداران فوتبال ایران تبدیل شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *