بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

انتقال امباپه به رئال مادرید؟ به خودش بستگی دارد

منبع : خبرانلاین
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ آذر ۱۴۰۱ | ۲۰:۳۳

در ماه می و در شرایطی که به نظر می رسید انتقال کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی و جوان پاری سن ژرمن، به رئال مادرید قطعی شده، این بازیکن سه سال دیگر قراردادش را تمدید و جهان فوتبال را شوکه کرد. لوئیس کامپوس، مدیر جدید پاری سن ژرمن، مدعی شد تصمیم گیری در آینده بر دوش خود کیلیان امباپه است و باشگاه فرانسوی فعلا باید از توانایی های این ستاره تکنیکی در ترکیب خود استفاده کند.

لوییس کامپوس گفت: “احتمال انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید در آینده؟ من تنها زمانی که کیلیان 14 ساله بود با او آشنا شدم و ما رابطه بسیار خوبی با هم داریم. رابطه م فقط کاری و حرفه ای ندارم و مانند بسیاری از بازیکنان دیگر، من با کیلیان امباپه نیز دوست هستم. من خودم نیز سبک فوتبال در لالیگا را دوست دارم، اما این تصمیم دیگر بستگی به خود کیلیان امباپه دارد، نه لوئیس کامپوس.

او یک بار چند ماه قبل تصمیم خود را مبنی بر تمدید قرارداد گرفت و امباپه در حال حاضر در پاری سن ژرمن عملکرد بسیار خوبی دارد. اگز کیلیان امباپه را بهترین بازیکن جهان ندانیم، قطعا یکی از بهترین ها محسوب می شود و پاری سن ژرمن باید به خوبی از قدرت این بازیکن استفاده کند. اما در آینده نمی دانم چه سرنوشتی در انتظار امباپه خواهد بود.”

بیشتر بخوانید: عکس| آمریکایی‌ها پرچم ایران را تغییر دادند! عکس | ملاقات ویژه دختر ترامپ با ستاره جام جهانی عکس | طارمی به وعده‌اش عمل کرد!

257 251

دسته بندی ها : خبرانلاین
برچسب ها : ,

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *