بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

گرانیت ژاکا: به مارتینلی و ژسوس هشدار دادم شما را له و لورده می‌کنم!

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ آذر ۱۴۰۱ | ۱۸:۵۴

گرانیت ژاکا در آستانه بازی برزیل و سوئیس به گابریل مارتینلی و گابریل ژسوس هم تیمی هایش در آرسنال هشدار داد که در صورت درخشش آن ها در بازی رو در رو آن ها را خرد خواهد کرد!

طرفداری | برزیل در دومین بازی گروهی جام جهانی 2022 قطر با سوئیس رو به رو خواهد شد. جایی که ستارگان تیم آرسنال این بار رو در روی هم قرار خواهند گرفت. گرانیت ژاکا می گوید آن ها رفاقت درون تیمی شان را در بازی های ملی در کناری رها خواهند کرد و اضافه می کند که از زدن هم تیمی هایش در آرسنال که در تیم ملی برزیل بازی می کنند دریغ نخواهد کرد تا کشورش برنده این دیدار باشد.

گرانیت ژاکا در نشست خبری به خبرنگاران گفت:

پیش از جام جهانی در مورد آمدن به جام جهانی و قرار گرفتن مان رو در روی هم شوخی می کردیم. البته که خوب است که چهره هایی آشنا را به عنوان رقیب داشته باشید اما ما بازیکنان حرفه ای هستیم. به گابریل مارتینلی و گابریل ژسوس گفتم اگر در موقعیت تک به تک با دروازه بان ما قرار بگیرید شما را له و لورده خواهم کرد! مهم نیست که در آرسنال هم تیمی هستیم. این رقابت، جام جهانی است. برای تیم ملی کشور خودتان بازی می کنید و می خواهید برنده بازی ها شوید. البته که آن ها نگران شده اند. مرا می شناسند. اگر بخواهم کسی را خرد کنم خیلی خیلی بد این کار را خواهم کرد!

دسته بندی ها : طرفداری

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *