بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

برهالتر: بابت پرچم اشتباه ایران عذرخواهی می‌کنم/ کی‌روش مربی کاربلدی است/ درباره اختلاف نظر صحبتی نمی‌کنم

منبع : خبرگزاری ایلنا
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ آذر ۱۴۰۱ | ۱۷:۳۲

به گزارش ایلنا، گرگ برهالتر در نشست خبری پیش از بازی آمریکا مقابل ایران در هفته سوم گروهی اظهار داشت: وقتی درباره مسابقه فکر می‌کنم، می‌بینم بسیاری افراد دیگر شاید ملاقات دیگری داشته باشند اما برای ما یک مسابقه فوتبال است که هر دو تیم می‌خواهند به مرحله بعدی بروند. این فقط یک بازی فوتبال است.

وی افزود:  ما هیچ ایده ای در باره این کار نداشتیم. تمرکز ما روی بازی است. نمی‌خواهم بگویم که برای من اهمیتی ندارد یا از این مسائل دور هستم. 4 سال کار کردیم پس از کسب تساوی مقابل انگلستان برای برد ایران تلاش می کنیم. از مردم ایران حمایت می کنیم اما این فقط یک مسابقه فوتبال است. 

سرمربی تیم ملی فوتبال آمریکا درمورد اینکه آیا حذف پرچم ایران به تیم شما ضربه می‌زند یا به سود شما خواهد بود، تصریح کرد: یک بار دیگر می‌توانم بگویم بازیکنان و کارمندان ما هیچ چیز درباره این موضوع نمی دانستند. بازهم تاکید می‌کنیم هدف ما تمرکز روی این بازی است. این بازی برای ما مهم است. از طرف کارمندان و بازیکنان آمریکا بابت اتفاق رخ داده معذرت خواهی می‌کنم. 

برهالتر در پاسخ به این سوال که چه نظری درباره تیم ایران دارید، گفت: ایران تیم خیلی خوبی است. ترکیبی از 8 سال کار توسط ایران است که سبب شد این گروه دور هم جمع شوند. شاید کار آنها از جام جهانی قبلی شروع شده است. خط حمله ایران بسیار خوب است و بازیکنان خوبی مانند طارمی دارد. مربی ایران را هم خوب می‌شناسم اما این بازی حذفی بوده و چالش زیادی دارد. در دو بازی قبلی برنده نشدیم و برای صعود به بردن این بازی نیاز داریم.

وی درمورد اینکه چرا به عنوان سرمربی این تیم از مسئولان کشورش نمی‌خواهد که ناوگان خود را از کشورهای مختلف خارج کند، زیرا ورزش سبب نزدیکی ملت‌ها می‌شود،  تصریح کرد: ورزش باید کشورها را به هم نزدیک کند. با وجود اینکه با هم رقابت می‌کنیم باید در جام جهانی مثل یک برادر مقابل هم قرار بگیریم.

سرمربی تیم ملی فوتبال آمریکا درمورد کارلوس کی‌روش، توضیح داد: کی‌روش یک مربی مجرب و کاربلد است که در مدت حضورش در آمریکا به ما کمک کرد. برای او احترام زیادی قائل هستیم.

برهالتر درباره حرف‌های غیرمحترمانه کلینزمن نسبت به ایران و اینکه آیا این یک جنگ روانی علیه ایران است، گفت: اینجا آمده‌ام که درباره بازی ایران و آمریکا صحبت کنم. شما درباره کسی صحبت می‌کنید که در تلویزیون حرف زده است و این موضوع به اینجا مربوط نمی‌شود.

وی درباره تجربه 4 ساله‌اش در تیم ملی آمریکا و فرارسیدن یک لحظه مهم و اینکه چه اتفاقاتی برای افتاد که به امروز رسید، اظهار داشت: بازی با انگلستان و ولز جز همین بود. ما به عقب نگاه نمی‌کنیم. اجرای کار ما و انگلستان و ولز را فراموش کردیم. چیزی که می‌بینیم این است که باید تمرکز زیادی داشته باشیم و هیچ انحرافی نیست که تمرکز آمریکا را پرت کند. واقعاً این 4 سالی که طی کردیم منجر شده که فردا شانس بزرگی برای صعود داشته باشیم. 

سرمربی تیم ملی فوتبال آمریکا در واکنش به اینکه آیا بین او و برخی از عوامل تیمش اختلاف وجود دارد، گفت: درمورد سفر 4 ساله صحبت کردیم. ما 4 سال تعامل داشتیم. این را به شما می‌سپارم که درمورد آن قضاوت داشته باشید. من آدمی نیستم که درمورد این موضوع اظهارنظر کنم. آزاد هستید حرف‌هایم را درنظر بگیرید. جی‌او یکی از اعضای تیم ما است و فکر می‌کنیم بتواند به تیم ما کمک کند.

وی درباره اینکه بازی با ایران به معنی ماندن یا رفتن به خانه است، گفت: ایران مقابل انگلیس خیلی غیرفعال بود اما مقابل ولز تهاجمی بود و روحیه تیمی خوبی داشت و چیزی جلودار این تیم نبود. آن زمان بود که به جهان نشان دادند که می‌توانند یک تیم فیزیکی و قوی اروپایی را شکست دهند. ما کی‌روش را می‌شناسیم و او هم می‌داند که بازی برای ما حذفی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *