بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سرمربی کامرون: اونانا؟ من مثل پدر بازیکنانم هستم و باید از تیم حفاظت کنم

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ آذر ۱۴۰۱ | ۱۷:۲۸

در یکی از مسابقات زیبای جام جهانی، تیم‌های کامرون و صربستان به تساوی 3-3 رسیدند.

طرفداری | ریگوبرت سانگ، سرمربی کامرون که آندره اونانا، دروازه‌بان مطرح اینتر را از لیست این مسابقه خط زد، در خصوص این تصمیمش و شانس صعود کامرون به مرحله حذفی صحبت کرد. به گزارش رویترز، سانگ 46 ساله که خودش در 4 جام جهانی به عنوان بازیکن حضور داشته، گفت:

اونانا بازیکن مهمی است اما در جام جهانی هستیم و نقش من به عنوان سرمربی باید به هر بازیکن اولویت داده شود. اونانا یکی از بهترین دروازه‌بان‌های شاغل در اروپا است. خط خوردن او به علت عملکردش نبوده اما من باید از ترکیب تیم محافظت کنم. نیاز به سیگنال مهمی داشتیم و ریسک بزرگی انجام دادم اما من مثل پدر بازیکنانم هستم و باید روی تصمیم‌هایی که می‌گیرم، بایستم. باید ببینیم اونانا به کارش در تیم ادامه می‌دهد یا نه. باید ببینیم او قوانین را رعایت خواهد کرد یا خیر. صعود کردن مقابل برزیل؟ احتمالش هست. به کارمان باور داریم. برای تفریح به این‌جا نیامده‌ایم و کامرون هنوز نقشی در این جام جهانی دارد.

سانگ در حالی اونانا را بنا به دلایل انضباطی از ترکیب کنار گذاشت که پیش‌تر مارکا و اسکای مدعی شده بودند او از سبک دروازه‌بانی اونانا رضایت ندارد و دلیل خط خوردن این دروازه‌بان فنی است.  

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *