بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

لحظه جالب نشست خبری کی روش پیش از بازی با آمریکا(ویدیو)

منبع : خبرگزاری ایلنا
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ آذر ۱۴۰۱ | ۱۶:۳۲

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم ملی فوتبال ایران در بازی پایانی گروه B جام جهانی قطر به مصاف تیم ملی فوتبال آمریکا می‌رود. کارلوس کی روش در نشست خبری قبل از این مسابقه به سوالات گوناگونی پاسخ داد. یک پاسخ کی روش در این نشست بسیار مورد توجه بود.

کی روش درمورد ماموریت شاگردانش در قطر اظهار نظر کرد و خبرنگاران ایرانی پس از جمله زیبای او به تشویق سرمربی تیم ملی پرداختند: در 42 سال مربیگری که مربیگری کردم اگر نتوانم این جنگ روانی را پیروز نشوم پس کار خاصی انجام نداده ام. ماموریت ما اینجا این است که سرگرمی ایجاد کنیم. در آفریقا متولد شده ام بعضی از شما پیشینه من را می دانید. تا به امروز در جاهای زیادی کار کرده ام. اگر بدانید که یک توپ ساده برای بچه هایی که دو روز است غذا نخوردند و لباس ندارند چه هیجانی ایجاد می کند این لحظه جادویی است که ناراحتی به شادی تبدیل می شود و این ماموریت ما در فوتبال است.(حاضران در نشست خبری پس از این جمله کی روش را تشویق کردند.) پدرم این را به من یاد داد که به فوتبال دروغ نگو. همه چیز را برای بازی بده اما خودت را برای بازی نکش، البته این را هم گفت. به این پایبندم و این ماموریت ماست و به آن احترام می گذارم.

ویدیوی صحبت‌های کی روش را مشاهده می‌کنید:

tavoos_init_player(
‘tavoos-vplyr-twigLZcL6CFMVqSi’,
‘https://static0.ilna.ir/thumbnail/LZcL6CFMVqSi/XWHCw76VBsxV-gjMD_1vCTOJqXTGvtyoGF-eosJbrjKotLqcSV5LjNJALK91RGm4w_8pfo-un1trHFZY0L7X_UuK11XWmGip/111.jpg’,
[
{
“file”: “https://static0.ilna.ir/servev2/LZcL6CFMVqSi/RL54z_netUE,/111.mp4”,
“type”: “video/mp4”,
“label”: “720p”
},
{
“file”: “https://static0.ilna.ir/servev2/LZcL6CFMVqSi/RL54z_netUE,/111.mp4”,
“type”: “video/mp4”,
“label”: “360p”
},
],
‘https://tavoos.net/services/vast/mYreFyzU-OFDE-adi4-XiRJ-c4yVXSuehsge/2714’
);
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *