بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

جام جهانی قطر| جدال قهرمانان سابق برنده نداشت/ بازگشت آلمان به جام در شب تعویض‌های طلایی

منبع : خبرگزاری تسنیم
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ آذر ۱۴۰۱ | ۰:۲۷
– اخبار ورزشی –

جام جهانی قطر – به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های ملی فوتبال اسپانیا و آلمان از ساعت 22:30 یکشنبه شب و در یکی از مهم‌ترین دیدارهای مرحله گروهی جام جهانی 2022، در ورزشگاه البیت به مصاف هم رفتند که تقابل قهرمانان سابق جام به تساوی یک-یک انجامید.

هر دو تیم در این مسابقه فرصت‌های پراکنده‌ای برای گلزنی داشتند که نتیجه‌ای در بر نداشت. با این حال آلوارو موراتا که در دقیقه 54 به‌جای فران تورس به زمین آمد، در دقیقه 62 دروازه مانشافت را گشود و تعویض طلایی لوئیس انریکه لقب گرفت. این پایان کار نبود و نیکلاس فولکروگ در دقیقه 83 گل تساوی بازی را به ثمر رساند. این بازیکن در دقیقه 70 جانشین توماس مولر شده بود.

کنایه هواداران ایرانی به کلینزمن در حاشیه بازی اسپانیا – آلمان

لاروخا با چهار امتیاز در صدر جدول گروه E باقی ماند و برای قطعی کردن صعود خود، به یک تساوی مقابل ژاپن نیاز دارد. آلمان نیز که جام را با شکست 2 بر یک برابر ژاپن آغاز کرد، با این یک امتیاز به جام جهانی بازگشت و شکست کاستاریکا با اختلاف بیشتر از یک گل، سند صعود مانشافت به مرحله یک‌هشتم نهایی را تضمین می‌کند. البته در صورتی که دیدار اسپانیا – ژاپن به تساوی ختم نشود، آلمان با پیروزی مقابل کاستاریکا با حداقل اختلاف نیز صعود خواهد کرد.

جدول رده‌بندی گروه E جام جهانی به شرح زیر است:

جام جهانی فوتبال , جام جهانی 2022 قطر , جام جهانی 2022 , جام جهانی قطر , تیم ملی فوتبال آلمان , تیم ملی فوتبال اسپانیا ,

انتهای پیام/

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *