بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ریو فردیناند: دیوید بکام با یک کنسرسیوم برای خرید منچستریونایتد اقدام می‌کند

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ آذر ۱۴۰۱ | ۲۲:۴۴

ریو فردیناند خبر داد که دیوید بکام با یک کنسرسیوم برای خرید منچستریونایتد وارد عمل خواهد شد.

طرفداری | کاپیتان سال های گذشته منچستریونایتد یکی از اعضای گروه افسانه ای کلاس 92 بود که از تیم های پایه منچستریونایتد به تیم اصلی راه پیدا کرد و با این تیم قهرمان لیگ برتر انگلیس و لیگ قهرمانان اروپا شد. شماره 7 افسانه ای که در سال 2003 اولدترافورد را به مقصد سانتیاگو برنابئو ترک کرد حالا به عنوان مالک مشترک باشگاه MLS اینتر میامی فعالیت می کند. هم تیمی سابق دیوید بکام، ریو فردیناند خبر داد که او در حال آماده کردن پیشنهادی برای خرید باشگاه منچستریونایتد و گرفتن سکان هدایت این تیم از دست گلیزرهاست.

ریو فردیناند در کانال یوتوب خود Vibe With Five گفت حامل اطلاعاتی است که می تواند آن را بیان کند:

دیوید بکام برای خرید منچستریونایتد با یک کنسرسیوم وارد عمل خواهد شد. بکام را در بازی تیم ملی انگلیس دیدم. برای بازی تیم ملی انگلیس رفته بودم و ما کنار هم نشستیم. او بوی خوبی می داد و زیبا به نظر می آمد. شبیه یک آدم میلیون دلاری بود، همان طور که معمولا به نظر می آید اما به نظر نمی آمد که 10 میلیارد دلار ثروت داشته باشد اما وقتی راجع به بکام صحبت می کنید، او یکی از مالکین باشگاه اینتر میامی است. او تنها به میدان نمی آید.

با یک کنسرسیوم برای خرید منچستریونایتد خواهد آمد. با کسانی خواهد آمد که جیب های پرپولی دارند. کسانی که توان این را دارند که بروند و معامله ای این چنینی را جوش بدهند. این طور به خرید باشگاه منچستریونایتد نزدیک خواهد شد و درستش هم همین است. فکر می کنم رقم خاصی باید روی میز قرار بگیرد. اگر آن رقم را داشته باشید و بتوانید آن را به کار بیندازید، فکر می کنم شدنی باشد.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *