بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

گری نویل: برای سرمایه‌گذاران منچستریونایتد از لیورپول جذاب‌تر است

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 1 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ آذر ۱۴۰۱ | ۱۸:۴۸

در میان خبرهای فروش بالقوه لیورپول و منچستریونایتد، گری نویل احساس می کند که سرمایه گذاران تمایل بیش تری برای خرید منچستریونایتد دارند.

طرفداری | گری نویل به این اتفاق نادر که هر دو تیم سنتی انگلستان، لیورپول و منچستریونایتد، در یک زمان برای فروش گذاشته شده اند، پرداخت. گری نویل اعتقاد دارد منچستریونایتد سرمایه گذاران را بیش از لیورپول به سوی خود جلب می کند و او این نظرش را فارغ از علاقه شخصی اش به منچستریونایتد عنوان کرد و آن را به این دلیل دانست که منچستریونایتد دارایی جالب توجه تری از لیورپول در چشم سرمایه گذاران است.

گری نویل در Sky Sports گفت:

نمی خواهم هیچ گونه بی احترامی به لیورپول کنم، زیرا آن ها یک باشگاه فوتبال فوق العاده هستند. با این حال منچستریونایتد توجه بیش تری به خود جلب خواهد کرد و ارزش بالاتری از لیورپول خواهد داشت. مگر این که لیورپول از قبل به راه حلی رسیده باشد.

 به نظرم مالکان لیورپول برای فروش این تیم باید کمی صبر کنند، چون خریداران اول به سمت خرید منچستریونایتد خواهند رفت. مگر این که یک طرفدار لیورپول وجود داشته باشد که بسیار ثروتمند باشد و تعلق خاطر بسیاری به این تیم داشته باشد.

در حال حاضر لیورپول، چه در داخل زمین و چه در خارج از آن، در وضعیت بهتری از منچستریونایتد قرار دارد اما شما نمی توانید جهان شمول بودن منچستریونایتد را انکار کنید. وقتی به درآمدهای تبلیغاتی نگاه کنید، منچستریونایتد به عنوان یک دارایی، خرید بهتری محسوب خواهد شد.  بیش تر بخوانید: منچستریونایتد به دنبال قاپیدن مشتریان لیورپول

دسته بندی ها : طرفداری

خرید بلیط اتوبوس

یک پاسخ به “گری نویل: برای سرمایه‌گذاران منچستریونایتد از لیورپول جذاب‌تر است”

  1. مینا رئوفی زاده گفت:
    0
    0

    فقط منچستریونایتد عشق است و تمام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *