بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

رقیب رامین رضاییان مشکل قلبی دارد!

منبع : خبرانلاین
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ آذر ۱۴۰۱ | ۱۳:۰۳

مدافع راست سرشناس تیم ملی کشورمان که در بازی اول روی نیمکت نشسته بود در دومین دیدار تیم ایران جانشین صادق محرمی شد. رامین رضاییان توانست ضمن مهار بازیکنان تیم حریف، در فاز تهاجمی هم فوق العاده ظاهر شود و ضمن به ثمر رساندن گل یک خطر دائمی برای خط دفاع تیم ولز بود.

حالا او قرار است در یکی از مهم ترین بازی های عمر خودش مقابل تیم ملی آمریکا به میدان برود. دیداری که تکلیف دومین تیم صعود کننده به مرحله دوم را از گروه B مشخص خواهد کرد.

رقیب رامین رضاییان در این دیدار به احتمال فراوان آنتونی رابینسون خواهد بود؛ مدافعی که مشکل قلبی دارد! حدود ۲ سال پیش بود که خبر رسید؛ آنتونی رابینسون، مدافع چپ ۲۲ ساله آمریکایی ویگان انگلیس در ژانویه در آستانه انتقال به میلان قرار داشت اما انتقال رابینسون به میلان به دلیل مشکلات قلبی او منتفی شد.

رابینسون قرار بود برای ادامه فوتبال خود، تحت عمل جراحی قلب قرار گیرد اما به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا در انگلیس، جراحی او به زمان دیگری موکول شد. در صورتی که قلب رابینسون جراحی می شد، او حدود دو ماه قادر به انجام فعالیت‌های ورزشی نبود. آن زمان گفته شد پائولو مالدینی، مدیر میلان همچنان با رابینسون در تماس است اما…

سه شنبه آینده قرار است آنتونی رابینسون مقابل یکی از خوش نفس ترین بازیکنان تیم ملی ایران قرار بگیرد و شاید این دغدغه بزرگی برای او و سرمربی تیم ملی آمریکا باشد.

رامین رضاییان نه تنها در دیدار با ولز بلکه در مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه نیز یکی از بهترین های ایران بود و همه ما امید زیادی به ساق های او برای پیروزی مقابل آمریکا داریم.

251251

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *