بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

جام جهانی قطر| رجب‌زاده: با انجام بازی تهاجمی شکست دادن آمریکا هم دور از دسترس نیست

منبع : خبرگزاری تسنیم
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ آذر ۱۴۰۱ | ۱۳:۰۲

– اخبار ورزشی –

مهدی رجب‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری  تسنیم، درباره پیروزی 2 بر صفر تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل ولز در دور دوم از مرحله گروهی جام جهانی 2022 اظهار داشت: ما متأسفانه در بازی اول نمایش خوبی نداشتیم و با ترس زیادی مقابل انگلیس به میدان رفتیم و انگار تمام هدف‌مان این بود که کم گل‌ بخوریم. متأسفانه شکست تلخی خوردیم و اشتباهاتی هم طبیعتاً از سوی کادر فنی و بازیکنان دیده شد، ولی مهم این بود که تیم دوباره به مسابقات برگردد.

وی ادامه داد: در بازی دوم دیگر خبری از آن سیستم عجیب نبود و توانستیم با یک تاکتیک خوب بازی خودمان را انجام دهیم و سه امتیازی مهم بگیریم. البته باید خیلی زودتر به گل می‌رسیدیم و بچه‌ها واقعاً با شهامت و جسارت بالایی فوتبال بازی کردند و نشان دادند که می‌توانند برای هر تیمی دردسرساز شوند.پاسخ کی‌روش به بی‌احترامی کلینزمن

 

رجب‌زاده راجع به بازی بعدی تیم ملی برابر آمریکا خاطر نشان کرد: هر بازی شرایط خودش را دارد و بازیکنان باید بازی قبل را فراموش و به این فکر کنند که بازی با آمریکا به هیچ‌عنوان ساده نیست. آنها هم برای خودشان شانس صعود قائل هستند و مطمئناً آمریکا یک حریف سرسخت برای تیم ملی محسوب می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی در پایان تصریح کرد: ما نباید مقابل آمریکا ترسو فوتبال بازی کنیم و اگر مثل بازی با ولز تهاجمی بازی کنیم قطعاً شکست دادن حریف دور از دسترس نخواهد بود. ما شانس خیلی خوبی برای صعود به مرحله حذفی داریم و امیدوارم که این اتفاق در نهایت برای تیم ملی رخ دهد.

انتهای پیام/

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *