بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

النصر با پیشنهادی جدید در پی جذب رونالدو

منبع : خبرگزاری تسنیم
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ آذر ۱۴۰۱ | ۱۱:۵۸

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه النصر عربستان قصد دارد با پیشنهادی اغواکننده کریستیانو رونالدو را برای پیوستن به این تیم متقاعد کند. بر اساس گزارش روزنامه «الشرق الاوسط»؛ این باشگاه عربستانی پیشنهادی سه ساله با دستمزد 75 میلیون یورو در سال را به برنده پنج توپ طلا ارائه کرده است. این پیشنهاد 225 میلیون یورویی (234 میلیون دلاری) بالاترین پیشنهادی است که تاکنون یک باشگاه به یک بازیکن داده است.

باشگاه النصر عربستان چندی پیش هم شانس خود را برای به خدمت گرفتن این فوق‌ستاره پرتغالی با پیشنهادی 350 میلیون یورویی (طبق ادعای الشرق الاوسط) امتحان کرده بود، باشگاهی که محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی از آن حمایت می‌کند. رونالدو اما در حال حاضر تنها تمرکزش روی پنجمین حضور در جام جهانی با تیم ملی فوتبال پرتغال است و بعد از پایان این مسابقات درباره آینده حرفه‌ای‌اش تصمیم خواهد گرفت، این در حالی است که بحث پیوستن او به تیم‌هایی همچون پاری‌سن‌ژرمن، چلسی و نیوکاسل مطرح است.رکورد منفی جام جهانی 2022 قطر در ادوار مختلف مسابقات/ رونالدو؛ دومین گلزن مسن جام

رونالدوی 37 ساله در پی مصاحبه‌ای تند که علیه باشگاه منچستریونایتد و اریک تن‌هاخ داشت، قراردادش روز سه‌شنبه با این باشگاه لیگ برتری با توافقی دوجانبه فسخ شد و حالا بازیکن آزاد به حساب می‌آید. او که تابستان 2021 پس از 12 سال به منچستریونایتد بازگشت، در فصل اول حضورش در این تیم در 39 بازی آمار 24 گل زده را از خود برجای گذاشت، اما این فصل اوضاع برای او به خوبی پیش نرفت و در مجموع در 16 بازی تنها سه بار موفق به گلزنی شد.  

انتهای پیام/

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *