بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

هشدار ساوتگیت به انگلیس برای رویارویی با ولز زخمی

منبع : خبرگزاری ایلنا
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ آذر ۱۴۰۱ | ۱۰:۳۷

به گزارش ایلنا، گرت ساوت‌گیت می‌گوید بازیکنانش باید هوش و روحیه بالای خود را نشان دهند تا تیم «زخم‌خورده» ولز را متوقف کنند.

نایب قهرمان یورو سال گذشته با پیروزی 6 بر دو مقابل ایران و تساوی بدون گل مقابل آمریکا در گروه B، موقعیت خوبی برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی دارد.

شانس تیم ملی ولز برای رسیدن به مرحله حذفی ممکن است به یک درصد تنزل یافته باشد اما ساوتگیت می‌داند که حریف شاگردانش برای کسب اولین پیروزی در جام جهانی از سال 1958 ناامید خواهند بود.

ساوت گیت پیش از مسابقه به میزبانی ورزشگاه احمد بن علی گفت: «ما باید خوب بازی کنیم. ما با حریفی بازی خواهیم کرد که زخمی است و مانند هر تیم دیگری از شکست دادن انگلیسی‌ها ناامید است. ما می دانیم که این به چه معنا خواهد بود. ما باید یک بازی هوشمندانه انجام دهیم و خوب بازی کنیم. بسیار ناامید خواهم شد اگر کسی به من بگوید که بازیکنان حریف بیشتر از ما آن را می‌خواهند.

من در مورد اینکه ما برای چه چیزی ایستاده‌ایم و پنج سال است که وقت سپری کرده‌ایم سوال می‌پرسم. ما هنوز تمام نشده‌ایم. برای اطمینان از صعود به یک امتیاز بیشتر نیاز داریم. ما به سه امتیاز نیاز داریم و اگر به آن دست پیدا کنیم در صدر گروه قرار می‌گیریم و فکر نمی‌کنم بسیاری از گروه‌ها با 9 امتیاز در صدر قرار گیرند.»

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *