بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سفر رئیس فدراسیون ترای‌اتلون به ابوظبی برای ثبت یک نتیجه خجالت‌آور دیگر/ ورزشکار ایرانی به خط پایان هم نرسید!

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ آذر ۱۴۰۱ | ۸:۵۴

ورزشکار ترای‌اتلون ایران در مسابقات قهرمانی جهان ابوظبی مسابقه را به پایان نرساند.

به گزارش طرفداری؛ پس از مدت‌ها انفعال و خاموشی محض چراغ‌های فدراسیون ترای‌اتلون، بالاخره ۲ تن از ورزشکاران این رشته در رده سنی امید ترای‌اتلون و پاراترای‌اتلون با تصمیم فدراسیون جهانی و تأیید احراز صلاحیت آن‌ها، مجوز حضور و رقابت در مسابقات سه‌گانه قهرمانی جهان ۲۰۲۲ – ابوظبی را کسب کردند.

در این اعزام که تنها ۲ ورزشکار به عنوان تیم ملی ترای‌اتلون راهی امارات متحده عربی شده‌اند، نام دبیر فدراسیون ورزش‌های سه‌گانه به عنوان سرپرست تیم اعزامی به ثبت رسیده و در کنار محسن حمیدی، مهدی گودرزی به عنوان رئیس فدراسیون هم در این اعزام حضور داشته است.

در جریان این رقابت‌ها روز گذشته علی رضوانی، ملی‌پوش رده سنی امید ایران در کنار ۶۶ ورزشکار دیگر مسابقه داد که عبارت (Did Not Finish) DNF جلوی نام او ثبت شد و به خط پایان نرسید. رضوانی تنها در شنای ۱۵۰۰ متر زمان ۱۹:۴۰ را به ثبت رساند و در سایر ماده‌ها یعنی دوچرخه ۴۰ کیلومتر و دوی ۱۰ کیلومتر هیچ رکوردی را به ثبت نرسانده.

در این رویداد سیدشورش دلپسند نیز در بخش پارا مسابقه داد و او هم به خط پایان نرسید. دلپسند نیز تنها در شنای ۷۵۰ متر مسابقه خود را به پایان رسانده و رکورد ۲۱:۵۳ را ثبت کرده. در نتایج سایت مسابقات رکورد او در دوچرخه ۲۰ کیلومتر و دوی ۵ کیلومتر نیز عدد صفر درج شده است.

حضور رئیس فدراسیون ترای‌اتلون در یک سفر خارجی دیگر

نکته جالب در این مسابقات اما این جاست که مانند همیشه رئیس فدراسیون ترای‌اتلون باز هم در یک سفر خارجی جدید که به تأیید شورای برون‌مرزی وزارت ورزش و جوانان هم رسیده، شرکت داشته و تیم اعزامی با نام ایران چنین نتایج دور از انتظار و خارج از شأنی را به ثبت رسانده است.

شورای برون‌مرزی وزارت ورزش و جوانان که با اکثر سفرهای کاروان‌های پرتعدادی نظیر تیم‌های ملی کشتی، تکواندو و یا بسیاری از رشته‌ها مخالفت‌هایی جدی داشته و بارها نام کادرهای اجرایی و فنی مانند مربیان بدنساز یا ماساژورها را دست‌خوش تغییراتی کرده، در برابر فدراسیون بی‌مدال و منفعلی مثل ترای‌اتلون اصلاً سخت‌گیر نیست.

همان‌طور که چندی پیش طی گزارشی با تیتر «ضربه فنی ترای‌اتلون با رئیس همه‌فن‌حریف!» به این رشته پرداخته بودیم؛ حالا بیش از پیش مشخص می‌شود که ریاست بر این فدراسیون اسماً المپیکی چه آورده‌های انفرادی و شخصی خوبی برای مسئولان این رشته مدال‌آور اما منفعل داشته است.

جالب‌تر این است که فدراسیون ترای‌اتلون چندی پیش قراردادی چند هزار دلاری با یک مربی خارجی پروازی به انعقاد رسانده و حالا نتایج تیمی که از ایران به مسابقات جهانی رفته، کوچک‌ترین شباهتی به یک تیم حرفه‌ای تحت نظر یک مربی خارجی نداشته است.

البته که حضور رئیس فدراسیون ورزش‌های سه‌گانه در اجلاس جهانی مربیان ترای‌اتلون، نشان داد که چه قرارداد بی‌منفعتی برای ایران بسته شده و شاید هم گودرزی خودش را بالاتر از هر مربی می‌داند و به این بهانه، در مسابقات جهانی هم شرکت کرده است.

دسته بندی ها : طرفداری

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *