بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

لواندوفسکی: ممکن است این آخرین جام جهانی من باشد و برای همین احساساتی شدم

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ آذر ۱۴۰۱ | ۱:۵۹

روبرت لواندوفسکی موفق شد در برتری 2-0، گل دوم لهستان مقابل عربستان سعودی در جام جهانی 2022 را به ثمر برساند. این اولین گل ستاره لهستان در جام جهانی جهانی بود و او به شدت احساساتی شده بود. ستاره بارسلونا در مورد این موضوع گفت:

می دانم که ممکن است این آخرین جام جهانی من باشد. همان موقع خواندن سرود ملی کاملا احساساتی شده بودم. نمی خواستم فقط به خاطر حضور در جام جهانی در خاطره ها بمانم، بلکه می خواستم گل هم بزنم. همیشه برای گلزنی در جام جهانی به سختی جنگیده بودم و امروز به آن رسیدم. 

4 سال پیش لواندوفسکی در 3 بازی لهستان در جام جهانی روسیه موفق به گلزنی نشد و در دیدار با مکزیک موقعیت عالی پنالتی را از دست داد و گلی نزد. او در پنجمین بازی اش بالاخره به این رویا دست یافت:

موفقیت تیم ملی مهم ترین موضوع است اما همیشه چند درصد اندک از موضوعات در ذهن شما وجود دارد تا تاریخ سازی کنید. می دانم برای گل و برای پیروزی من و تیم چقدر جنگیدیم. 

لواندوفسکی در این بازی موفق شد یک پاس گل هم برای پیوتر زیلینسکی مهیا کند. لهستان به تنها 1 امتیاز مقابل آرژانتین نیاز دارد تا صعود خود را قطعی کند و اگر موفق به انجام این کار شود، برای اولین بار از سال 1986 به دور حذفی جام جهانی صعود کرده است. در آن سال آنها در یک هشتم نهایی مقابل برزیل شکست خوردند. 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *