بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

با اخبار و حواشی تیم ملی ایران در قطر: پاسخ قاطع کی‌روش به صحبت‌های سرمربی سابق آمریکا

منبع : خبرگزاری ایلنا
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ آذر ۱۴۰۱ | ۰:۵۳

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم ملی فوتبال ایران با صعود به جام جهانی 2022 قطر برای ششمین بار حضور در این مسابقات را تجربه می‌کند و بر اساس قرعه کشی انجام شده در گروه B با انگلیس، آمریکا و ولز همگروه است.

ایران بعد از شکست سنگین در گام نخست مقابل انگلیس توانست ریکاوری خوبی داشته باشد و در دومین دیدار مقابل ولز برتری دو بر صفر را رقم زد و امید زیادی دارد تا با کسب نتیجه مناسب در دیدار پایانی مقابل آمریکا، برای اولین بار جواز حضور در جام جهانی را کسب کنند.

 

برنامه دیدارهای ایران در جام جهانی

ایران 2-6 انگلیس

ایران 2-0 ولز 

ایران آمریکا / سه شنبه 8 آذر / 22:30

 

با اخبار لحظه به لحظه تیم ملی ایران در قطر همراه ما باشید:

 

 

شنبه 5 آذر

 

 

– کارلوس کی‌روش در پستی اینستاگرامی جواب کلینزمن را به شکل زیر داد: 

 

« حتی با اینکه من را شخصا نمی شناسی، شخصیت من را با یک قضاوت تعصب آمیز زیر در ارتباط با برتری مقابل ولز سوال می برید.

 هرچقدر هم که می‌خواهم به کاری که شما در دوران فوتبال در داخل زمین انجام دادید احترام بگذارم، آن اظهارات درباره فرهنگ ایران، تیم ملی ایران و بازیکنانم مایه ننگ است.

 البته اگر کسی در سطح ما نباشد، هیچ وقت نمی تواند به صداقت ما شبهه وارد کند.»


– جواد خیابانی مجری و گزارشگر نام آشنا که وظیفه گزارش بازی تیم های ایران و آمریکا در جام جهانی را بر عهده دارد، اعلام کرد درصورت برد تیم‌ ملی ایران سیبیل های خود را از ته خواهد تراشید!


– علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه استقلال، امروز (شنبه) در تماس با ملی‌پوشان این باشگاه در جام جهانی قطر، کسب پیروزی ارزشمند مقابل ولز را به آنها تبریک گفت.

فتح‌الله‌زاده در تماس با سیدحسین حسینی، روزبه چشمی و ابوالفضل جلالی، ضمن تبریک پیروزی 2 بر صفر مقابل ولز، برای این سه بازیکن و همچنین تیم ملی فوتبال کشورمان در مسابقه با آمریکا، آرزوی موفقیت کرد.


– احسان اصولی درباره نتیجه ای که تیم ملی فوتبال کشورمان برابر ولز بدست آورد گفت: روز گذشته اتفاق خیلی خوبی برای فوتبال و کشورمان رخ داد و بدون شک این موفقیت بابت تلاش های چندین ساله ای است که برای حضور تیم ملی در مسابقات جام جهانی انجام شده است، حضور ملی پوشان در جام های جهانی و در طول ادوار مختلف به نوعی چراغی راه شد تا مسیر درست را پیدا کرده و باعث افتخار ایران شوند. 


– حمید سجادی، وزیر ورزش با انتشار توییتی به پیروزی تیم ملی مقابل ولز واکنش نشان داد.

نکته قابل توجهی در تصویر منتشر شده توسط وزیر ورزش دیده می شود که در آن علی قلی زاده، لباس روزبه چشمی را بر تن دارد.

c367f3f9-e703-41ac-ae5d-3f19f882bad0


– کلینزمن که سابقه بازی مقابل تیم ملی ایران را هم دارد در پاسخ به سوال مجری برنامه درباره روحیه تیمی‌ای که کارلوس کی‌روش به ایران آورده است، توضیح داد: او قبلاً در این مورد اشکال داشت و موفق به خلق این روحیه در تیم نمی‌شد اما حالا می‌بینیم که بعد از شکست ۶ بر ۲ برابر انگلیس به طرز شگفت‌انگیزی به جام بر می‌گردند.


– امیر عابدزاده می‌گوید: «مردم خیلی از ما حمایت کردند. آن‌ها به خاطر نتایج بد ما گریه کردند و وقتی نتیجه خوبی گرفتیم بسیار خوشحال شدند. حالا با همه اتفاقات، ما بازیکنان خیلی انگیزه داریم.

این انگیزه اضافی و درک آنچه که شجاعت می‌تواند برای شما انجام دهد به ما کمک زیادی می‌کند. ما تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم، تمام تلاش خود را می‌کنیم تا مردم خود را شاد و سربلند کنیم.»


– ژوزه مورایس، سرمربی پرتغالی سپاهان که رابطه خوبی با کی‌روش دارد، نسبت به پیروزی ایران مقابل ولز واکنش نشان داد. او در صفحه اینستاگرام خودش نوشت:

photo_2022-11-26_10-36-36

"به روزهای بهتر ایمان داشته باشید. وقتی می‌خواهند تو را زمین بگذارند بلند شو"


– پایگاه خبری تلویزیون الجزیره قطر در گزارشی پیرامون دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و ولز نوشت: نیمه نخست بازی ایران مقابل ولز با تساوی بدون گل تمام شد در حالی که علی قلی زاده توانست دروازه حریف را باز کند اما این گل به دلیل آفساید پذیرفته نشد.


– سردار آزمون که در نیمه دوم تعویض شده بود و روی نیمکت حضور داشت، بعد از گلزنی ایران از شدت خوشحالی گلو و صورت کارلوس کی روش سرمربی ایران را فشار داد تا جشن پیروزی ایران را به شکل عجیبی انجام بدهد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *