بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

دیدیه دشان: ام باپه یک بازیکن استثنایی در یک تیم استثنایی است

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ آذر ۱۴۰۱ | ۰:۳۴

فرانسه موفق شد با 2 گل از کیلیان ام باپه، با نتیجه 2-1 دانمارک را شکست دهد. آنها صعود خود را قطعی کردند و شانس بالایی برای صدرنشینی دارند. پس از پله، ام باپه 23 ساله دومین بازیکنی است که تا قبل از 25 سالگی در جام های جهانی 7 گل یا بیشتر زده است. دیدیه دشان پس از بازی در کنفرانس خبری گفت:

در مورد کیلیان چه می توانم بگویم؟ بارها و بارها گفته ام. او تعیین کننده است و تفاوت را رقم می زند. کیلیان یک بازیکن استثنایی در یک تیم استثنایی است. دو نوع رهبری وجود دارد: بدنی و ذهنی؛ و کیلیان یک رهبر است. او صحبت نمی کنم. پرحرف نیست اما در زمین مانند یک قطار بخار است و جمعیت را به پیش فرا می خواند. او می داند که تیم به او نیاز دارد و لازم است در بهترین فرمش باشد. 

ام باپه فعلا 3 گله است و شانس خوبی برای دریافت عنوان آقای گلی رقابت ها خواهد داشت. فرانسه چهارشنبه به مصاف تونس می رود و دیدیه دشان گفت تعدادی از بازیکنان تیمش تغییر خواهند کرد:

حالا با آرامش ذهنی بیشتری به بازی سوم می رویم زیرا می دانیم صعودمان قطعی شده است. امیدوارم صدرنشین گروه شویم و در این مورد ریسک نمی کنم اما وقتی 2 بازی اول را ببرید، یک مزیت به شما می دهد تا کمی پای خود را از روی گاز بردارید. بازیکنان خوب کار می کنند و در درون و بیرون از زمین روحیه بالایی دارند. دانمارک امشب خوب جنگید اما در نیمه دوم ما شانس های گلزنی زیادی خلق کردیم. هنوز در بعضی زمینه ها می توانیم بهتر شویم. باید گاهی انرژی مضاعفی بگذاریم و در فضاها حمله کنیم. در مجموع نمایش خوبی داشتیم. 

دسته بندی ها : طرفداری

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *