بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

شرایط خاص و عجیب پخش بازی‌های جام جهانی در کره شمالی

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۵ آذر ۱۴۰۱ | ۱۳:۵۳

کره شمالی که در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر حذف شد و از صعود به مرحله بعدی باز ماند، بازی‌های این تورنومنت را همراه با سانسور‌های ویژه برای مردم خود پخش می‌کند.

طرفداری | به گزارش (NK News)، کره شمالی در حالی که حق پخش جام جهانی 2022 قطر را خریداری نکرده، این بازی‌ها را به صورت دزدی در تلویزیون و شبکه (KBS) خود پخش می‌کند و لوگوی شبکه پخش کننده اصلی را محو می‌کنند. با این حال، آن‌ها تحت شرایطی خاص بازی‌های جام جهانی را به مردم خود نشان می‌دهند. به طور مثال به دلیل رابطه بد بین این کشور با آمریکا، ژاپن و کره جنوبی، بازی‌های این سه کشور پخش نمی‌شوند.

همچنین این بازی‌ها به صورت زنده پخش نمی‌شوند و مردم با تاخیر می‌تواند جام جهانی را تماشا کنند. کره شمالی می‌خواهد محتوای کاملا کنترل و سانسور شده‌ای را به مردم خود نشان دهد تا آن‌ها چیزی برای حسادت به دنیای خارج از این کشور نداشته باشند. همچنین دولت این کشور، تبلیغات شرکت‌های سه کشور گفته شده مانند کوکاکولا، کیا موتورز و… را در کنار زمین محو می‌کند. گفتنی است آخرین و اولین باری که کره شمالی یک بازی جام جهانی را پخش کرد، مقابل پرتغال با نتیجه سنگین 7-0 شکست خوردند.
 

پخش افتتاحیه جام جهانی 2022 میان قطر و اکوادور با محو کردن لوگو کوکاکولا

با این حال به نظر می‌رسد در بازی میان ایران و انگلیس، سانسورچی کره شمالی از دستش در رفته و لوگو کوکاکولا محو نشده است.
 

پخش بازی میان ایران و انگلیس از تلویزیون کره شمالی بدون محو کردن لوگو کوکاکولا

 

 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *