بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

رنار: شما برای چی به قطر آمده‌اید؟

منبع : خبرگزاری ایلنا
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۵ آذر ۱۴۰۱ | ۱۲:۵۲

به گزارش ایلنا، تیم ملی فوتبال عربستان در اولین دیدار خود در جام‌جهانی قطر، موفق شد اولین شگفتی جام را با شکست دادن آرژانتین مدعی، خلق کند.

عربستان تحت شرایطی برای استراحت بین دو نیمه به رختکن رفت که با یک گل از آرژانتین عقب بود. آن‌ها علاوه بر یک گلی که از روی نقطه پنالتی دریافت کردند، سه بار دیگر هم دروازه خود را باز شده دیدند، اما به لطف کمک داور ویدئویی، هر سه گل دیگر آفساید اعلام شد تا تیم ملی عربستان با نتیجه تحقیرآمیز چهار بر صفر به رختکن نرود و با همان تک گل لئو مسی از روی نقطه پنالتی، راهی رختکن شود.

بین دو نیمه بازی آرژانتین و عربستان، سرمربی شاهین‌های سبز، هروه رنار صحبت‌های روحیه بخشی داشت؛ این مربی که سابقه حضور در جام‌جهانی 2018 را با تیم ملی مراکش در کارنامه دارد، در قطر، بر روی نیمکت عربستان نشسته و به یک وزنه بسیار سنگین برای تیم ملی عربستان تبدیل شده است.

سرمربی فرانسوی، زبان انگلیسی را با لهجه غلیظ فرانسوی صحبت می‌کند و جملات او برای بازیکنان به زبان عربی ترجمه می‌شود؛ رنار بین دو نیمه این صحبت‌ها را با بازیکنان عربستان داشت:

ما اینجام چه کار می‌کنیم؟ این جمله را مرد سفید پوش با فریاد بیان کرد و بعد از آن سکوت معنی داری داشت.

برای اینکه روحیه بازیکنان را در مقابله با فوق‌ستاره آرژانتینی حفظ شود، رنار درباره لئو مسی گفت:

گوشی خودتان را به زمین ببرید و انقدر به او نزدیک شوید تا بتوانید با او عکس بگیرید، ولی نگذارید او نفس بکشد.

رنار ادامه داد:

شما نمی‌خواهید کامبک بزنید؟ شما حس نمی‌کنید که می‌توانید به بازی برگردید و حتی آرژانتین را شکست بدهید؟ یالا بچه‌ها! اینجا جام‌جهانی است! تمام توان خود را بگذارید و از صمیم قلب و با تمام وجود بازی کنید.

این جملات و صحبت‌های حماسی، باعث شد تا عربستان در نیمه دوم با دو گل به بازی برگردد و آرژانتین را به زیباترین شکل ممکن شکست دهد.

مرد همیشه سفید پوش، از توانایی بالایی در صحبت‌ها روحیه بخش و حماسی برخوردار است و همین موضوع باعث شده است تا تیم‌های تحت هدایت او، همیشه تا دقایق آخر بازی هم روحیه جنگندگی خود را حفظ کنند.

رنار دلیل همیشه سفید پوشیدن خود را، شانس آوردن پیراهن سفید برای او و تیم‌هایش عنوان کرده است.

انتهای پیام/

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *