بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سکوت نیمار به دنبال مصدومیت جدید شکست

منبع : خبرگزاری ایلنا
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۵ آذر ۱۴۰۱ | ۱۲:۰۸

به گزارش ایلنا، نیمار، ستاره برزیل می‌گوید که یکی از سخت‌ترین لحظات دوران حرفه‌ای خود را سپری می‌کند، زیرا آسیب دیدگی مچ پا او نگران کننده است.

این مهاجم در اواخر پیروزی 2-0 تیمش مقابل صربستان در روز پنجشنبه مجبور به ترک زمین شد و به احتمال زیاد تا پایان مسابقات دور گروهی نمی‌تواند سلسائو را همراهی کند.

در صورت صعود برزیل، نیمار می‌تواند در دور حذفی به میدان بازگردد و او قول داده است که تمام تلاش خود را برای کمک به تیمش انجام دهد.

او در پست اینستاگرامی نوشت: «غرور و عشقی که با پوشیدن این پیراهن احساس می‌کنم غیرقابل وصف است. اگر خدا به من این فرصت را می‌داد تا کشوری را برای تولد در آن انتخاب کنم، آن برزیل بود. هیچ چیز در زندگی به من داده نشد یا آسان نبود، من همیشه باید دنبال رویاها و اهدافم رفتم. هرگز آرزوی آسیب برای کسی نداشتم، بلکه به کسانی که نیاز داشتند کمک کردم.

امروز تبدیل به یکی از سخت‌ترین لحظات دوران حرفه‌ای من شد… و دوباره در یک جام جهانی. من یک مصدومیت دارم بله، آزاردهنده است، دردناک است، اما مطمئنم که فرصتی برای بازگشت دارم زیرا من تمام تلاشم را برای کمک به کشورم، همبازیانم و خودم انجام خواهم داد.»

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *