بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

فن‌دایک جواب ستاره سابق هلند را داد

منبع : خبرگزاری ایلنا
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۵ آذر ۱۴۰۱ | ۱۱:۰۷

به گزارش ایلنا، شب گذشته تیم‌های هلند و اکوادور، در دیداری جذاب، به تساوی 1-1 رضایت دادند. تیم ملی هلند روی کاغذ شانس بیشتری برای پیروزی داشت و انتظار می‌رفت لاله‌های نارنجی در بازی دوم کار صعود خود به مرحله بعدی را قطعی کنند. اما اینطور نشد و کار گرفتن جواز حضور بین 16تیم برتر تورنمنت، به بازی آخر کشیده شد.

 

در این بین و بعد از تساوی هلندی‌ها، ستاره سابق این تیم و برنده سه توپ طلا به عنوان بازیکن آث‌میلان، مارکو فن‌باستن، انتقادی از کاپیتان تیم ملی کشورش، ویرجیل فن‌دایک داشت؛ فن‌باستن عنوان کرد:

بهترین بازیکن تیم چه کسی است؟ ویرجیل فن‌دایک است. وقتی ‌می‌بینم که او زمانی که صاحب توپ است، تنها کاری که می‌کند پاس در عرض است، عصبی می‌شوم. او باید به بازی سرعت ببخشد. خیلی جریان بازی را کند می‌کند.

 

بعد از این جملات، ویرجیل فن‌دایک، کاپیتان هلند و ستاره لیورپول، به این مصاحبه واکنش نشان داد و گفت:

فکر نمی‌کنم فن‌باستن هیچ‌وقت مثبت بوده باشد. همیشه نطرات منفی می‌دهد. الان بعد از این نظرات باید چه کار کرد؟

نظر دادن درباره بازی از اتاق برنامه تلویزیونی کار سختی نیست. من نمی‌گویم که بهترین بازی خودم را انجام دادم، ولی خیلی بد هم بازی نکردم. بعد از چنین مصاحبه‌هایی، شما به عنوان کاپیتان تیم از خود می‌پرسید که الان باید چه کار کنم؟ پیکان انتقادات به سمت من هست و رهبری و کاپیتانی من را زیر سوال می‌برند؛ من همیشه سریع‌تر از بقیه فکر می‌کنم و تمام تلاشم بر این است که تیمم را به بهترین شکل درون زمین هدایت کنم و پیش ببرم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *