بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پیرلو: رونالدو از مدت ها قبل آماده آن مصاحبه شده بود؛ این کار مثل کشیدن یک دندان لق بود

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۵ آذر ۱۴۰۱ | ۲:۲۳

کریستیانو رونالدو چند روز قبل از آغاز جام جهانی 2022 مصاحبه مفصلی و البته جنجالی را با پیرس مورگان انجام داد و به شدت به منچستریونایتد تاخت. صحبت های رونالدو به گونه ای بود که دیگر راهی برای ادامه همکاری باقی نمی گذاشت و بنابراین در توافقی دو طرفه، قرارداد او با شیاطین سرخ فسخ شد. آندره آ پیرلو که 1 فصل در یوونتوس سرمربی کریستیانو رونالدو بود، در این مورد در گفتگو با Diretta گفت:

من فکر می کنم رونالدو برای مدت طولانی منتظر بوده تا این مصاحبه را انجام دهد. او قبل از مصاحبه همه چیز را آماده کرده بود. رونالدو همیشه فشار را احساس کرده و احساس خواهد کرد. این مشکلی برای او نبود. همچنین فکر نمی کنم مصاحبه او باعث ایجاد فشار روی تیم ملی پرتغال شده باشد زیرا حتی اگر این مصاحبه را نکرده بود، رسانه ها همچنان در طول جام جهانی از او در مورد منچستریونایتد سوال می پرسیدند. فکر می کنم به همین دلیل بود که او تصمیم گرفت این کار را انجام دهد؛ آن مصاحبه مانند کشیدن یک دندان لق بود و حالا او بیش از گذشته انگیزه خواهد داشت. 

پیرلو در مورد کار با رونالدو در یوونتوس گفت:

ما رابطه خیلی خوبی با هم داشتیم. او شخصیت جالبی دارد و یک حرفه ای واقعی است.

پیرلو پیش از این گفته بود رونالدو اولین کسی است که در تمرینات یوونتوس حاضر می شود و آخرین کسی است که تمرینات را ترک می کند. آن فصل برای رونالدو فصل خوبی بود و در 44 بازی رسمی 36 گل زد و با زدن 29 گل در 33 بازی آقای گل سری آ شد. گفته می شود مربیان طی سال ها برای کار کردن با رونالدو دچار مشکل می شوند و این موضوع در منچستریونایتد نمود بیشتر داشت. پیرلو چگونه انقدر مورد احترام رونالدو بود؟

فکر می کنم مهم است که تعادل مناسبی ایجاد کنید و حس همدلی حاکم باشد. 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *