بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

گزارش لحظه به لحظه از بازی ایران – ولز/ تساوی بدون گل تا دقیقه ۵۵/ دبل مهاجمان ایران در برخورد توپ به تیر دروازه

منبع : خبرگزاری تسنیم
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۴ آذر ۱۴۰۱ | ۱۴:۴۱

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم ملی فوتبال ایران از ساعت 13:30 امروز (جمعه- به وقت ایران) در دور دوم مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر، مقابل تیم ملی ولز صف‌آرایی کردند که نیمه نخست این بازی با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

ملی‌پوشان کشورمان در این مسابقه با ترکیب سیدحسین حسینی، احسان حاج‌صفی، میلاد محمدی، سعید عزت‌اللهی، مرتضی پورعلی‌گنجی، مهدی طارمی، علی قلی‌زاده، مجید حسینی، سردار آزمون، احمد نوراللهی و رامین رضاییان وارد زمین شدند.

ولز هم در این مسابقه با ترکیب وین هنسی، نکو ویلیامز، بن دیویس، کریس مفام، جو رودون، هری ویلسون، آرون رمزی، گرت بیل، کیفر مور، کونور روبرتس و اتان آمپادو در زمین حاضر شد.

داور: ماریو اسکوبار از کشور گواتمالا

نیمه اول

دقیقه 3: اولین شوت به سمت دروازه دو تیم سهم ولزی‌ها بود؛ جایی که شوت ویلیامز از پشت محوطه جریمه با اختلاف از کنار دروازه ایران به بیرون رفت.

دقیقه 6: دو ارسال پیاپی از چپ و راست از بازیکنان ایران روی دروازه ولز خطرآفرین شد، اما مدافعان قرمزپوش حریف این توپ را برگشت دادند.

دقیقه 7: شوت از پشت محوطه آزمون به آرامی در دستان وین هنسی قرار گرفت.

دقیقه 12: ارسال روبرتس از جناح راست روی دروازه ایران با ضربه بسیار خطرناک کیفر مور همراه شد که سیدحسین حسینی با یک سیو دیدنی دروازه ایران را نجات داد تا این توپ برگشت داده شود.

دقیقه 16: با حرکت انفجاری و زیبای علی قلی‌زاده و سردار آزمون و یک، دو متوالی این بازیکنان دروازه تیم ولز را با پای قلی‌زاده باز شد، اما داور پس از بررسی VAR این گل تیم ایران را مردود و آفساید اعلام کرد.

دقیقه 23: ضربه سر آزمون روی ضربه ایستگاهی ارسال شده توسط رضاییان با اختلاف کم از کنار دروازه ولز به بیرون رفت.

دقیقه 33: بازی در این لحظات بیشتر در میانه زمین و پایاپایی دنبال می‌شد.

دقیقه 42: نفوذ بازیکنان ولز به محوطه جریمه و شوت ویلسون پس از برخورد به پای مدافعان ایران راهی کرنر شد.

دقیقه 2+45: ارسال تند و تیز عزت‌الهی به شکلی بسیار خطرناک از مقابل پای سردار آزمون و دروازه ولز عبور کرد تا این فرصت هم در لحظات پایانی نیمه اول از دست برود.

دقیقه 3+45: جو رودون به دلیل خطای شدید روی مهدی طارمی اولین کارت زرد بازی را در نیمه نخست دریافت کرد.

دقیقه 5+45: ارسال حاج‌صفی در کش‌و‌قوس محوطه جریمه به شکلی خطرناک برگشت داده شد و در ادمه شوت از راه دور خوب نوراللهی را دروازه‌بان ولز مهار کرد.

نیمه دوم

دقیقه 51: فرار زیبای سردار آزمون پشت مدافعان ولز این بازیکن را در موقیت تک به تک قرار داد که شوت او به تیر دروازه حریف برخورد کرد. در ادامه این موقعیت علی قلی‌زاده از پشت محوطه جریمه با یک ضربه فنی استثنایی توپ را راهی دروازه هنسی کرد که این توپ هم برای دومین بار پیاپی به تیر دروازه عمودی ولزی‌ها برخورد کرد تا دو موقعیت خوب ایران در این صحنه از دست برود.

دقیقه 54: ضربه سر خطرناک کیفر مور از روی دستان سیدحسین حسینی روی سقف دروازه ایران فرود آمد.

این خبر به‌روزرسانی می‌شود …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *