بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

شروع نیمه دوم با انگیزه بالای بازیکنان ایران

منبع : خبرگزاری مهر
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۴ آذر ۱۴۰۱ | ۱۴:۳۱

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال ایران که در نخستین دیدار گروه B بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی برابر انگلیس ۶ بر ۲ شکست خورده بود، از ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه امروز جمعه (۴ آذر) در دومین بازی خود در ورزشگاه احمد بن علی به مصاف تیم ملی ولز رفت که نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

براساس تصمیم کارلوس کی روش، تیم ملی فوتبال ایران در این دیدار با سیدحسین حسینی، مرتضی پورعلی‌گنجی، سید مجید حسینی، رامین رضائیان، میلاد محمدی، سعید عزت‌الهی، احمد نورالهی، احسان حاج‌صفی، علی قلی‌زاده، مهدی طارمی و سردار آزمون به میدان رفت.

تساوی ایران برابر ولز در نیمه اول/ شاگردان کی‌روش بوی برد می‌دهند بازیکنان ایران در تونل منتهی به زمین/ آنها سرود ایران را همخوانی کردند

* دقیقه ۵
تیم ملی فوتبال ایران برخلاف دیدار گذشته دقایق ابتدایی را با بازی تهاجمی آغاز کرد و بازیکنان تلاش کردند با رد و بدل کردن توپ نبض میدان را در اختیار بگیرند. در پنج دقیقه ابتدایی این دیدار رامین رضاییان پشت مدافعان ولز را نشانه گرفت و چند توپ برای سردار و طارمی ارسال کرد اما هیچکدام ثمری نداشت.

* دقیقه ۷
روند هجومی ایران در شرایطی ادامه داشت که سردار آزمون در این دقیقه اولین شوت را درون چارچوب حریف شلیک کرد اما ضربه او آنقدر جاندار نبود که بتواند دروازه ولز را به خطر بیندازد.

* دقیقه ۱۲
جدی ترین خطر ولز روی دروازه ایران به وجود آمد و در شرایطی که توپ درون شش قدم ارسال شده بود و ضربه هم از سوی «کیفر مور» زده شده بود، سیدحسین حسینی با واکنشی تماشایی مانع از باز شدن دروازه ایران شد.

تساوی ایران برابر ولز در نیمه اول/ شاگردان کی‌روش بوی برد می‌دهند حسینی تنها موقعیت خطرناک و جدی ولز را اینگونه دفع کرد

* دقیقه ۱۵
ایران که در این دیدار روند هجومی داشت در دقیقه ۱۵ به گل رسید اما ضربه ای که علی قلی زاده روی پاس سردار آزمون به توپ زد در موقعیت آفساید بود و هر چند که داور در ابتدا گل اعلام کرد اما بعد از دیدن سیستم ویدئویی گل ایران آفساید اعلام شد تا بازی بدون گل ادامه پیدا کند.

تساوی ایران برابر ولز در نیمه اول/ شاگردان کی‌روش بوی برد می‌دهند گل علی قلی زاده در موقعیت آفساید وارد دروازه ولز شد

* دقیقه ۲۳
خطا روی رامین رضاییان در فاصله مناسب با خط محوطه جریمه یک ضربه ایستگاهی نصیب ایران کرد که ارسال این بازیکن با ضربه سر سردار آزمون همراه شد اما توپ با اختلاف نسبتا زیادی از کنار دروازه به بیرون رفت.

* دقیقه ۳۰
سردار آزمون به دلیل مصدومیت جزیی که برایش به وجود آمد روی زمین نشست و درخواست حضور کادر پزشکی را کرد که تصور نیمکت نشینان و کی روش مصدومیت او بود اما بعد از دقایقی مداوا او به زمین برگشت.

تساوی ایران برابر ولز در نیمه اول/ شاگردان کی‌روش بوی برد می‌دهند مصدومیت سردار آزمون در نیمه اول ختم به خیر شد

* دقیقه ۴۵
فشار حملات ایران در ثانیه های پایانی نیمه اول می رفت تا یک گل به همراه داشته باشد اما ارسال احمد نورالهی از سمت راست درون محوطه شش قدم به پای سردار آزمون نرسید تا توپ با فاصله نزدیکی از کنار دروازه بیرون برود.

گزارش اتفاقات این دیدار در همین خبر تکمیل می شود…

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *