بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

هانسی فلیک استفاده از کیمیش در پست دفاع راست را رد نمی‌کند

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۴ آذر ۱۴۰۱ | ۱۰:۲۳

در جریان شکست 2-1 آلمان مقابل ژاپن، یکی از بازیکنانی که عملکرد ضعیفی را از خود به نمایش گذاشت، نیکلاس زوله در پست دفاع راست بود و حال همین باعث شده تا فلیک به فکر ایجاد تغییراتی در تیم خود در آستانه بازی مهم‌شان مقابل اسپانیا بیافتد.

طرفداری | به گزارش بیلد، بر خلاف گذشته، هانسی فلیک دیگر استفاده از یوسوا کیمیش در پست دفاع راست را رد نمی‌کند. وقتی از او پرسیده شد: «با کیمیش به عنوان یک مدافع راست قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شدی، آیا اکنون دوباره باید در این‌باره بحث کنیم؟»، فلیک در جواب گفت: 

شما می‌توانید فرض کنید که ما در مورد جزئیات هر پستی صحبت می‌کنیم. وظیفه ما به عنوان یک کادر مربیگری این است که در صورت امکان، تیم را به بهترین شکل ممکن با توجه به حریف‌مان، تنظیم کنیم. ما با بهترین‌ گزینه‌هایمان وارد زمین می‌شویم و قبل از هر بازی، این کار را انجام می‌دهیم. 

گفته می‌شود که پیش از شروع جام جهانی، بین فلیک و کیمیش گفت و گوی تاکتیکی انجام شده که این بازیکن به وضوح به فلیک گفته که همیشه در خدمت تیم خواهد بود. بنابراین اگر فلیک به فکر تغییراتی در پست دفاع راست بیافتد، کیمیش بهترین گزینه او خواهد بود. 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *