بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

عبور سخت بلژیک از تیم ناشناخته جام/ صحنه ماندگار بازیکن کانادا

منبع : خبرگزاری مهر
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ آذر ۱۴۰۱ | ۰:۲۱

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم های ملی فوتبال کانادا و بلژیک برگزار کننده دومین دیدار گروه F مرحله مقدماتی بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی بودند که از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه روز چهارشنبه در ورزشگاه احمد بن علی قطر به مصاف هم رفتند که طی آن تیم اروپایی یک بر صفر برنده شد.

تیم ملی کانادا در شرایطی بازنده این بازی بود که پس از ۳۶ سال مجددا توانسته بود به جام جهانی راه پیدا کند و همین امر انگیزه بازیکنان این تیم برای گرفتن امتیاز را بالا برده بود.

لحظه ماندگار این دیدار هنگام خواندن سرود ملی کانادا ثبت شد که اشک از چشمان «کامال میلر» مدافع این تیم سرازیر و تبدیل به سوژه ای ویژه برای عکاسان شد.

تیم ملی فوتبال کانادا پس از ۳۶ سال دومین حضورش در جام جهانی را تجربه کرد تیم ملی فوتبال کانادا پس از ۳۶ سال در جام جهانی به میدان رفت

با این که بلژیک یکی از تیم های مدعی و پرستاره این دوره از مسابقات است اما به سختی توانست از سد تیم کانادا عبور کند. تیم اروپایی در شرایطی در دقیقه ۴۴ توسط «بتشوایی» به گل برتری دست پیدا کرد که تیم کانادا در دقیقه ۱۰ یک ضربه پنالتی را از دست داد.

در دقیقه ۸ توپی که در محوطه جریمه به کاراسکو برخورد کرده بود توسط var بازبینی شد که داور نقطه پنالتی را نشان داد. دو دقیقه بعد آلفونسو دیویس ستاره بایرن مونیخ پشت ضربه پنالتی ایستاد اما کورتوآ مسیر توپ را به درستی تشخیص داد و توپ به گل تبدیل نشد.

عبور سخت بلژیک از تیم ناشناخته جام/ صحنه ماندگار بازیکن کانادا تیم ملی فوتبال بلژیک به سختی از سد کانادا عبور کرد

در نیمه دوم هر دو تیم نمایش خوبی داشتند و موقعیت هایی را هم برای رسیدن به گل خلق کردند اما در نهایت نتوانستند تعداد گل این بازی را افزایش دهند و بازی با نتیجه یک بر صفر به سود بلژیک به پایان رسید تا این تیم صدرنشین شود.

در دیگر دیدار این گروه تیم های ملی فوتبال مراکش و کرواسی به تساوی بدون گل دست پیدا کرده بودند.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *