بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

منچستریونایتد به دنبال قاپیدن مشتریان لیورپول

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ آذر ۱۴۰۱ | ۲۲:۴۷

منچستریونایتد بر این باور است که می‌ تواند مشتریانی بالقوه لیورپول را از آن خود کند.

طرفداری | به گزارش دیلی میل، گلیزر‌ها امیدوار هستند تا از فروش منچستریونایتد، 8 میلیارد پوند به دست آورند زیرا می دانند که شیاطین سرخ در جامعه جهانی چشم انداز جذاب‌ تری نسبت به رقبای خود لیورپول دارند. خانواده گلیزر در روز سه‌ شنبه اعلام کرد که به دنبال فروش باشگاه است. این اتفاق درست بعد از چند هفته صورت می‌گیرد که مالکان لیورپول اعلام کردند که به دنبال فروش این باشگاه هستند. گلیزرها فکر می‌ کنند که به دلیل موقعیت جهانی بهتر باشگاه می‌ توانند خریداران بالقوه لیورپول را تحت تاثیر قرار دهند و آن ها را به سمت خرید منچستریونایتد بکشانند. منچستریونایتد اطمینان دارد می‌ تواند با وجود مشتریان بالقوه لیورپول، جنگی را برای بالا بردن قیمت باشگاه آغاز کند.

افرادی که از نزدیک با این فرآیند درگیر هستند، احساس می‌ کنند که منچستریونایتد به دلیل داشتن موقعیت بهتر جهانی گزینه جذاب‌ تری نسبت به لیورپول است. در این شرایط، مشتری‌ های نامدار، اولدترافورد را گزینه‌ جذاب‌ تری نسبت به آنفیلد می‌ بینند. در اوایل نوامبر، مالکان لیورپول به بخش مالی خود اطلاع دادند که باشگاه به دنبال سرمایه‌ گذاران جدید است. در همین حال، گلیزرها هم روز سه‌ شنبه اعلام کردند به دنبال فروش منچستریونایتد هستند. افراد نزدیک به باشگاه می‌گویند که زمان بندی این حرکت تصادفی نبوده است. منچستریونایتد به گروه راین (یک بانک آمریکایی) اطلاع داد تا برای باشگاه مشتری پیدا کند (این گروه بود که امسال برای چلسی مشتری پیدا کرد). این در حالی است که لیورپول به وسیله بانک های آمریکایی گلدمن ساکس و مورگان استنلی به دنبال خریدار می‌ گردد. بعید است خبر فروش منچستریونایتد توسط کمپانی‌ های فروش باشگاه لیورپول مورد استقبال قرار بگیرد. انتظار می‌ رود منچستریونایتد 5 میلیارد پوند قیمت گذاری شود و بین 6 تا 8 میلیارد پوند به فروش برسد.

لیورپول در ماه می توسط فوربس، 3.89 میلیارد پوند ارزش گذاری شده بود. در این ارزش گذاری به فرآیند فروش چلسی با قیمت 2.5 میلیارد پوند با تضمین سرمایه گذاری 1.75 میلیون پوندی در این باشگاه هم توجه شد. کسانی که درگیر این موضوع هستند ادعا می‌ کنند که منچستریونایتد 1.1 میلیارد هوادار در سراسر دنیا دارد و می‌ گویند گلیزرها نتوانسته‌ اند از این جمعیت عظیم به طور موثری استفاده کنند. آمازون و فیسبوک که در حوزه دیجیتال فعالیت می کنند، به عنوان خریدارانی معتبر در نظر گرفته می‌ شوند. با این حال دولت‌ های مستقل هم به منچستریونایتد علاقه‌ مند هستند، دولت هایی مثل امارات (منچسترسیتی)، قطر (پاری سن ژرمن) و عربستان سعودی (نیوکاسل). اما آن ها هنوز به صورت جدی شرایط را دنبال نکرده‌ اند. به گفته برخی منابع، مالک پاری سن ژرمن ناصر الخلیفی نمی‌ تواند مانعی برای قطر در سرمایه گذاری احتمالی در منچستریونایتد ایجاد کند.

دسته بندی ها : طرفداری

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *