بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

معضلی به نام ساختمان نیمه‌کاره دوچرخه‌سواری/ دادگستری ورود کرد

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ آذر ۱۴۰۱ | ۱۴:۵۲

فدراسیون دوچرخه‌سواری بر سر ساختمان نیمه‌کاره با شکایت پیمانکار دست به گریبان است.

به گزارش طرفداری، فدراسیون دوچرخه‌سواری یکی از فدراسیون‌هایی است که با سرپرست اداره می‌شود و هنوز رنگ انتخابات برای برگزاری رئیس جدید را ندیده است. تعلل وزارت ورزش و جوانان سبب شده اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری به صورت مداوم پیگیر تعیین تکلیف فدراسیون باشد اما این موضوع، تنها مشکل دوچرخه‌سواری نیست. رئیس جدید علاوه بر مشکلات متعدد، باید یک پرونده حقوقی را نیز حل کند.

در این میان، ساختمان فدراسیون دوچرخه‌سواری نیمه‌کاره به حال خود رها شده و هیچ بودجه‌ای نیز برای تکمیل وجود ندارد. از سوی دیگر پیمانکار پول خود را مطالبه می‌کند و چالشی حقوقی پیش روی فدراسیون قرار داده است.

پیمانکار برای دریافت طلب خود از فدراسیون دوچرخه‌سواری به صورت قانونی اقدام کرده و دادگستری برای پیگیری شکایت وارد عمل شده است. کارشناس رسمی دادگستری به پیست آزادی رفته و صورت دقیق پرداختی‌ها را از فدراسیون مطالبه کرده است.

بنا بر آنچه ایسنا نوشته ظاهرا در قرارداد فدراسیون با پیمانکار که در زمان ریاست خسرو قمری منعقد شده، ساختمان باید با مبلغ یک میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان ساخته و به فدراسیون تحویل داده می‌شد اما قبل از اینکه پروسه ساخت به پایان برسد، مبلغ صورت‌وضعیت‌ها به ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان رسیده؛ در حالی که کل پرداختی فدراسیون یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بوده است.

فدراسیون دوچرخه‌سواری از سال ۹۸ که واحدهای آن در خیابان ورزنده فروخته شد، به پیست آزادی منتقل شده است. پس از تغییر و تحولات در فدراسیون و توقف پروژه، پیمانکار از فدراسیون شکایت کرده و کارشناس دادگستری نیز در حال بررسی پرداختی‌ها است.

 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *