بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ژیمناستیک بالاخره رئیس‌دار می‌شود؟ / نامه وزارت ورزش به فدراسیون برای آغاز ثبت‌نام از کاندیداها

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ آذر ۱۴۰۱ | ۱۳:۴۸

وزارت ورزش و جوانان برای آغاز فرایند ثبت‌نام از کاندیداهای فدراسیون ژیمناستیک، نامه‌ای به فدراسیون ارسال می‌کند.

به گزارش طرفداری، فدراسیون ژیمناستیک سه سال است بدون رئیس اداره شده و انتخاب سرپرست‌های متعدد هم تلاشی نافرجام از سوی وزارت ورزش برای برقراری آرامش در این فدراسیون بوده است.

سوم خردادماه سال گذشته صلاحیت زهرا اینچه‌درگاهی، رئیس وقت فدراسیون ژیمناستیک برای حضور در انتخابات تأیید نشد. از همان زمان فدراسیون جهانی روی فدراسیون ایران حساس شد، حتی نامه‌ای تهدیدآمیز ارسال و بر برگزاری هرچه سریع‌تر انتخابات تأکید کرد.

حمید احمدی، سید طاهر علوی و زهره مرزوقی سرپرستان کوتاه‌مدت فدراسیون ژیمناستیک بودند و حالا عابد حقدادی نیز دو ماه است به عنوان چهارمین سرپرست انتخاب شده که البته دورکاری او انتقاداتی به دنبال داشته است.

از طرفی ایمیل فدراسیون ژیمناستیک در اختیار اینچه‌درگاهی است؛ موضوعی که بارها از سوی وزیر ورزش و معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای او بدان اشاره شده و به زعم آنها باعث از دست رفتن فرصت‌هایی مانند حضور تیم ایروبیک ایران در مسابقات قهرمانی آسیا شده است.

حالا گفته می‌شود وزارت ورزش امروز (چهارشنبه) نامه‌ای مبنی بر آغاز ثبت‌نام از کاندیداهای فدراسیون ژیمناستیک را به فدراسیون ارسال می‌کند تا فرایند برگزاری انتخابات آغاز و تکلیف رئیس جدید و مورد تأیید فدراسیون جهانی مشخص شود.

البته در شهریورماه سال 1401 هم ثبت‌نام از کاندیداهای پست ریاست فدراسیون ژیمناستیک آغاز شد ولی فدراسیون به دلیل لزوم بررسی مجدد اساسنامه فدراسیون، فرایند ثبت‌نام را لغو کرد.

آرش فرهادیان مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها در وزارت ورزش در خصوص انتخابات فدراسیون ژیمناستیک به ایسنا گفت:

جلسه هیات رییسه فدراسیون جهت موافقت برای آغاز ثبت نام از کاندیداها انجام شد. ما هم امروز نامه زدیم تا فرایند انتخابات فدراسیون آغاز شود.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *