بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

لوئیس انریکه: خط خوردن گایا؟ روی پست دفاع چپ نمی‌توان ریسک کرد

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ آذر ۱۴۰۱ | ۱۷:۰۳

در ادامه مسابقات هفته اول جام جهانی 2022، فردا ساعت 19:30 به وقت تهران تیم‌های اسپانیا و کاستاریکا در گروه E به مصاف هم می‌روند.

طرفداری | نشست خبری لوئیس انریکه، سرمربی اسپانیا پیش از بازی با کاستاریکا را به نقل از مارکا می‌خوانید.  انتخاب بازیکنان تیم ملی اسپانیا:

درست است که اسپانیا جوان است اما این مسئله مثبتی است چون جوانان به تیم ما انرژی می‌دهند. سرمربی کسی است که نفرات تیم ملی را انتخاب می‌کند و البته که من مسئول هستم. من تصمیم می‌گیرم چه کسی در تیم ملی باشد، چه کسی بازی کند و چگونه بازی کند. اگرچه بازیکنان خودشان یک رهبر هم می‌خواهند، کسی که در لحظات سخت بتواند به تیم کمک کند. در کل از تجربه اولین حضورم در جام جهانی به عنوان سرمربی خوشحالم.  وضعیت مصدومان اسپانیا و خط خوردن خوزه گایا:  

دنی کارواخال و آلوارو موراتا مشکلی ندارند؛ کادر پزشکی به ما گفته آن‌ها آماده خواهند بود. پس از تمرین امشب درباره ترکیب، تصمیم می‌گیرم. مصدومیت گایا؟ اگر می‌خواستم با قلبم تصمیم بگیرم و حرفه‌ای‌گری گایا را لحاظ کنم، او می‌توانست همراه تیم بماند اما باید با ذهن تصمیم گرفت. پزشک تیم به من گفت مصدومیت گایا ده الی پانزده روز طول می‌کشد و این می‌توانست باعث شود در دو بازی اول او را نداشته باشیم. من باید به صلاح تیم ملی یک کشور عمل کنم. اگر گایا را نگه می‌داشتم و آلبا هم مصدوم می‌شد، وسط جام جهانی بدون مدافع چپ می‌ماندیم و پست دفاع چپ، پستی نیست که بتوان روی آن ریسک کرد. گایا شایسته بازی کردن در این جام جهانی بود اما باید صلاح تیم را لحاظ کنم.  هدف اسپانیا برای جام جهانی 2022:  اگر بتوانیم تا بازی هفتم جام پیشروی کنیم، پس چرا در پنجمین بازی متوقف شویم؟ البته رسیدن به فینال هدف هر تیمی است. ما هم باید برای کاری که می‌خواهیم انجام دهیم، ایمان کافی داشته باشیم. از نظر فیزیکی و تاکتیکی نگرانی نداریم. بازیکنانم در طول تمرینات خیلی خوب و رقابتی ظاهر شدند. پس از آخرین تمرین، فردا صبح درباره یازده نفر ابتدایی بازی با کاستاریکا تصمیم می‌گیرم. 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *