بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

به خاطر دو گلی که از ایران خوردیم ناراحت هستم

منبع : خبرگزاری مهر
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ | ۲۲:۲۹

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و انگلیس در گروه دوم بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی به قضاوت رافائل کلاوس برزیلی از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه امروز دوشنبه (۳۰ آبان) در ورزشگاه ۶۰ هزار نفری خلیفه شهر دوحه آغاز شد و با برتری ۶ بر ۲ سه شیرها به پایان رسید.

گرت ساوت گیت در پایان این دیدار از عملکرد بازیکنان تیمش ابراز رضایت کرد و گفت: بابت پیروزی با این اختلاف و ارائه عملکردی که در بیشتر دقایق بازی باید واقعاً خوشحال باشیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: به خاطر این پیروزی باید خوشحال باشم اما به خاطر اتفاقات دقایق پایانی بازی ناراحتم. ما نباید در آن لحظات دو گل از ایران دریافت می‌کردیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس ادامه داد: این دیدار تمام شد و باید از فردا روی دیدار برابر آمریکا تمرکز کنیم.

ساوتگیت در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه آیا تصور چنین برد پرگل را می‌کردید گفت: هر بازی در جام جهانی سخت خواهد بود. ما دیدیم که این تیم دو گل به ما زد البته که احترام زیادی برای تیم خودمان قائلم. ما گلزنی کردیم و می‌توانستیم بیشتر هم گل بزنیم.

سرمربی تیم ملی انگلیس درباره اینکه آیا این تیم همچون ۱۹۶۶ می‌تواند این بار در قطر موفق شود گفت: ما بسیار خوشحالیم که بازی را اینگونه آغاز کنیم. بازی خیلی مهمی بود. ما الان با تمام وجود برای بازی با آمریکا آماده می‌شویم. در نیمه دوم بازی مدام کش می‌آمد. ما باید خودمان را آماده کنیم تا حتی بهتر از این باشیم.

او درباره اینکه آیا ایران می‌تواند به مسابقات بازگردد گفت: من فکر می‌کنم شرایط سختی با کارلوس کی روش بوده است چون فقط چهار بازی تدارکاتی در کنار آنها بود البته او قبلاً بازیکنان را می‌شناخت. من فکر می‌کنم این تیم اینقدر مغرور هست که دو بازی آینده را نتیجه بگیرد. من فکر می‌کنم کارلوس کی روش اینقدر تجربه دارد که بتواند در دو بازی بعدی تیمش را آماده کند.

ساوت گیت در مورد مصدومیت بازیکن خط حمله گفت: در روزهای اینچنینی نیاز دارید تغییراتی را داشته باشید اما به هر حال ۱۱ نفر در ترکیب باید بگذارید. ما هر تعویضی کردیم آنها خیلی خوب بودند.

وی درباره دلایل زانو زدن بازیکنان قبل از شروع مسابقه گفت: موضع یکی است‌. چون ما اعتقاد داریم می‌توانیم کشور خودمان و بقیه کشورها را شامل شویم. هیچ چیز درباره ایران نداریم که بگوییم. آنچه مهم است این است که کارلوس کی روش و بازیکنان ایران درباره اش صحبت کنند. طبیعتاً ما از مردم ایران حمایت می‌کنیم ولی در عین حال باید متمرکز شویم که آیا می‌توانیم چنین کاری کنیم یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *