بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

لیونل اسکالونی: این باور که موظف به قهرمانی در جام جهانی هستیم، اشتباه است

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ | ۲۰:۱۸

تیم ملی آرژانتین در نخستین بازی خود در جام جهانی 2022 به مصاف عربستان می رود.

طرفداری | لیونل اسکالونی، سرمربی تیم ملی آرژانتین در کنفرانس خبری پیش از تقابل با عربستان در اولین بازی آلبی سلسته در جام جهانی 2022 حاضر شد و در مورد مسائل مختلفی صحبت کرد. لیونل اسکالونی در این کنفرانس خبری در مورد این دیدار گفت:

ترکیب تیم مشخص شده و به بازیکنان اطلاع دادم. همه آن را می دانند. تیم ما مصمم است. هیچ تغییر برنامه یا تغییری نسبت به چند روز گذشته وجود نخواهد داشت. تیم با آرامش بیشتری بدون فشاری خارجی بابت عدم قهرمانی وارد زمین می شود. از هر زمانی آرام تر هستیم و این برای جام جهانی مسئله ای کلیدی است.

مدعیان قهرمانی؟  

مدعیان بزرگ همیشه کسانی نیستند که قهرمان جام جهانی می شوند. حداقل هشت تیم هستند که قادر به قهرمانی در این تورنمنت هستند و اکثریت آن ها تیم های اروپایی اند. باز هم جزئیات بیش از این که کدام تیم بهتر بازی می کند، تفاوت ها را رقم خواهند زد اما هر کاری برای کسب پیروزی و قهرمانی انجام می دهیم. باید با فوتبال مثل یک بازی برخورد کنیم، نه چیزی دیگر. باید شور و اشتیاقمان را در آن قرار دهیم.

آب و هوا؟

بهتر از انتظارمان است. گرما آن قدر که به نظر می رسد شدید نیست اما بله، بازیکنان در ماه اکتبر روزهای سختی داشتند.

سخنان لوئیز انریکه در مورد مسی و استقبال از قهرمانی آرژانتین؟

لوئیز انریکه او را تمرین داده است، او را می شناسد و می داند این چه معنایی دارد، از سخنان او استقبال می کنیم. واقعاً لذت می بریم که لیونل مسی همانند بقیه اینجا حضور دارد. دیدن او فوق العاده است. سخنان برای تحسین او کم می آورند و پایانی بر تحسین ها نیست چون او به کار خود ادامه می دهد و باید از آن لذت ببرید.

غایبان تیم ملی؟

تصمیم دردناکی بود. هیچ تضمینی وجود نداشت که آن ها ریکاوری خواهند کرد. ما باید به کل تیم فکر کنیم و این را درک کردیم. اینجا آمده ایم تا فوتبال بازی کنیم، درست است که این جام جهانی است اما باید دراما را از آن دور کرد چون بازی در جام جهانی زیباترین چیزی است که می تواند برای شما اتفاق بیافتد.

چرا کوریا و آلمادا؟

خواکین می توانست در پست های مرکزی و در جناحین بازی کند. آنخل کوریا نیز همین امکان را به ما می دهد و در مورد نیکو گونزالس، او همیشه در سمت چپ بازی می کرد یا نقش وینگر کاذب داشت و تیاگو نیز همین امکان را به ما می دهد. گزینه های بیشتری داشتیم اما این تصمیم را گرفتیم، این را حس کردیم و باور داشتیم که این بهترین تصمیم است. هرگز از انتقادات برداشت منفی نمی کنم. این باور که موظف به قهرمانی در جام جهانی هستیم، اشتباه است.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *