بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

جهانبخش: هنوز امید داریم / قطعا در دو بازی پیش رو شانس داریم

منبع : خبرگزاری ایلنا
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ | ۲۰:۱۲

به گزارش ایلنا، علیرضا جهانبخش پس از شکست سنگین تیم ملی ایران برابر انگلیس اظهار داشت: در ۱۵-۲۰ دقیقه ابتدایی بازی سعی کردیم به خوبی شاکله دفاعی خودمان را حفظ کنیم. می‌دانستیم که بازیکنان انگلیس بین مدافعان و هافبک‌ها توپ می‌گیرند و سعی می‌کنند توپ را به داخل ببرند و از عمق دفاع استفاده کنند. توانستیم ۲۰ دقیقه اول بازی را کنترل کنیم اما بعد از گل اول، تیم به هم خورد و بچه‌ها تمرکز خودشان را از دست دادند.

او ادامه داد: در چنین سطحی اگر فضا را برای تیم حریف که دارای چنین کیفیتی است، فراهم کنیم، قطعا شرایط به نفع آنها می‌شود. فکر می‌کنم در نیمه اول این اتفاق افتاد.

جهانبخش با اشاره به عملکرد ایران در نیمه دوم عنوان کرد: در نیمه دوم بهتر بودیم و سعی کردیم رو به جلو بازی کنیم و پرس رو به جلو داشته باشیم. نیمه دوم نسبت به نیمه اول بهتر بود اما برای اینکه بتوانیم بازی را کنترل کنیم، کافی نبود.

وی در واکنش به اینکه اگر اتفاقات نیمه اول رخ نمی‌داد، جریان بازی تغییر می‌کرد گفت: درست است. طبق صحبت‌هایی که کرده بودیم می‌دانستیم ۲۵ دقیقه ابتدایی و حتی کل نیمه اول، اهمیت زیادی دارد و ما در نیمه دوم می‌توانیم با اعتماد به نفس بیشتری بازی کنیم؛ چون به هر حال اولین بازی تورنمنت و اولین بازی جام جهانی برای برخی از بازیکنان بود. می‌دانستیم اگر نیمه اول را با شرایط خوبی سپری کنیم، نیمه دوم می‌تواند متفاوت باشد اما متاسفانه سه گلی که نیمه اول خوردیم، شرایط را تغییر داد.

جهانبخش در پاسخ به اینکه پس از این شکست سنگین، اعضای تیم ملی برای دو بازی آینده امید خواهند داشت یا خیر گفت: قطعا امید داریم و از همین الان که در رختکن بودیم، صحبت از این بود که تمرکز خودمان را برای بازی با ولز بگذاریم. این بازی برای ما تمام شده و حتی امشب هم به آن فکر نمی‌کنیم؛ از لحظه‌ای که از استادیوم‌ خارج شویم، تمام تمرکزمان روی بازی با ولز خواهد بود که یک آماده‌سازی خوب داشته باشیم. شانس زیادی برای کسب نتایج خوب در دو بازی آینده داریم و می‌توانیم به هدف‌مان برسیم.

انتهای پیام/

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *