بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

2 بوکسور هم به رئیس فدراسیون پیوستند/ خواهرزاده نیکوکار ثوری در جمع پناهنده‌ها!

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ | ۹:۳۹

دو بوکسور تیم جوانان نیز همراه با رئیس فدراسیون به اسپانیا پناهنده شده‌اند.

به گزارش طرفداری، روز گذشته (شنبه) حسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس با انتشار ویدیویی اعلام کرد دیگر قصد بازگشت به ایران را ندارد. او همراه با تیم بوکس جوانان راهی اسپانیا شد تا شاهد مبارزه کاروان ایران در مسابقات جهانی باشد اما به یکباره گفت‌وگویی رادیویی از او با یکی از رسانه‌های فارسی‌زبان خارج از کشور منتشر شد.

ثوری در این گفت‌وگو صحبت‌های سیاسی تندی انجام داد و البته تأکید کرد بوکسورهای جوان نیز می‌توانند در اسپانیا بمانند چرا که وثیقه‌های آنها را پاره کرده است!

حالا شنیده می‌شود دو عضو تیم بوکس جوانان تصمیم گرفته‌اند مسیر رئیس فدراسیون را در پیش بگیرند. آرین ساعدپناه و مصطفی ریگی، دو بوکسوری هستند که از آنها به عنوان ورزشکاران پناهنده نام برده می‌شود.

ریگی خواهرزاده ثوری محسوب می‌شود؛ نکته‌ای که جابر روزبهانی دارنده مدال برنز مسابقات بوکس قهرمانی آسیا به آن اشاره کرده و البته مدعی شد بوکسوری که پیش‌تر پناهنده شده نیز از اقوام رئیس فدراسیون است .سه سال پیش حسین ثوری به دلیل پناهنده شدن مبین کهرازه، بوکسور ملی‌پوش در جریان حضور در تورنمنت مجارستان، بازداشت شد.

روزبهانی در این باره گفت:

مبین کهرازه وقتی در اتریش پناهنده شد، باید فکر این روزها را می‌کردیم، او نیز از اقوام ثوری بود، ثوری او را فراری داد، حالا هم تیم را به اسپانیا برده و امیدواریم خواهرزاده اش که همراه تیم ملی راهی اسپانیا شده به ایران بازگردد.

فعلا سیامک صالحی نایب‌رئیس فدراسیون بوکس جانشین ثوری شده و زمام امور فدراسیون را در دست گرفته اما شایعاتی پیرامون دوتابعیتی بودن او نیز وجود دارد.

نکته جالب دیگر در خصوص ریگی و ساعدپناه که حالا خبر پناهندگی آنها شنیده می‌شود، اقدام قابل تحسین آنها در جریان مسابقات قهرمانی جهان است. روز پنج‌شنبه هفته گذشته مرتضی ریگی و آرین ساعدپناه در سالن برگزاری مسابقات یک کیف پیدا می‌کنند که متعلق به کادر اعزامی تیم ملی کانادا بود.

در این کیف پاسپورت تمام اعضای تیم جوانان کانادا و مقدار قابل توجهی دلار بود. این دو ملی‌پوش با هماهنگی کادر فنی این کیف را تحویل سرپرست تیم کانادا دادند و با تقدیر آنها روبرو شدند.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *