بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

آزمون و طارمی به دنبال طلسم شکنی در جام جهانی

منبع : خبرگزاری ایلنا
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ | ۹:۳۶

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم ملی فوتبال ایران عصر امروز و تا ساعاتی دیگر آماده مصاف با تیم ملی انگیس در جام جهانی 2022 قطر خواهد شد.

ایران در این دوره بیشترین لژیونرها را نسبت به ادوار گذشته جام جهانی دارد و با توجه به اعتبار بازیکنانش در لیگ‌های معتبر دنیا از این تیم به عنوان بهترین تیم تاریخ فوتبال ایران هم یاد می‌شود.

سرآمد ستارگان تیم ملی در این دوره بدون شک مهدی طارمی و پس از او سردار آزمون است که اولی در پورتو و دومی در بایر لورکوزن بازی می‌کنند و اخیراً هم تیم‌هایشان در لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته است. هردو بازیکن سابقه گلزنی به تیم های بزرگ دنیا را دارند و امید اول گلزنی ایران در جام جهانی هم محسوب می‌شوند.

با این وجود طارمی و آزمون در جام جهانی قبلی موفق به گلزنی نشدند و در جام جهانی 2014 برزیل هم حضور نداشتند تا هنوز گلی در جام جهانی به نامشان ثبت نشود.

اگرچه بازی با انگلیس بازی دشواری است و احتمالاً کی‌روش سیستمی دفاعی و محتاطانه در نظر دارد ولی بازهم فرصت گلزنی با توجه به تزلزل خط دفاعی تیم ملی انگلیس وجود دارد و باید دید این دو مهاجم می‌توانند در چهارمین بازی خود در جام جهانی طلسم شکنی کنند یا نه.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *