بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تغییر برنامه لیگ برتر بسکتبال به خاطر دو تیم

منبع : خبرگزاری مهر
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ | ۸:۴۶

به گزارش خبرنگار مهر، وقتی فصل جاری مسابقات بسکتبال لیگ برتر از ۸ آبان ماه آغاز شد مشخص بود که پرونده این رقابت ها ۲۲ اردیبهشت ماه سال آینده بسته خواهد شد.

در واقعا سازمان لیگ فدراسیون با در نظر گرفتن دو پنجره پنجم و ششم انتخابی جام جهانی و زمان لازم برای اردوی آماده سازی حضور در آنها، دیدارهای مقدماتی و پلی آف لیگ برتر را به گونه ای پیگیری کند که تا اردیبهشت ماه سال آینده به پایان برسد.

در این میان اما قطعی شدن حضور دو نماینده از ایران در رقابت های لیگ غرب آسیا و اعلام برنامه دیدارهای آنها، تقویم اولیه سازمان لیگ در مورد لیگ برتر را تحت الشعاع قرار داده است.

شهرداری گرگان و ذوب آهن اصفهان نمایندگان ایران در لیگ غرب آسیا هستند. دیدارهای این دو تیم از 30 آذرماه آغاز می شود و تا 3 فروردین ادامه دارد. این دیدارها به صورت رفت و برگشت برگزار می شود. همین شیوه برگزاری و پیگیری هفتگی دیدارها، قاعدتا باعث جابه جایی زمان دیدارهای این دو تیم در لیگ برتر خواهد شد.

در همین راستا پیشنهاداتی برای اعمال تغییر در برنامه اولیه مطرح است که البته هیچ یک هنوز نهایی نشده است اما آنچه مسلم است پیگیری لیگ برتر و زمان اتمام آن با تغییراتی مواجه خواهد بود.

لیگ برتر بسکتبال که بعد از برگزاری دیدارهای هفته ششم و به خاطر پنجره پنجم انتخابی جام جهانی متوقف شده بود از روز دوشنبه با برگزاری دیدارهای هفته هفتم پیگیری خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *