بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ایران از یک لژیونر به ۲۰ لژیونر رسید/ بازی اول جام جهانی سخت است

منبع : خبرگزاری مهر
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۱ | ۱۶:۰۶

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال ایران در نخستین دیدار خود در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر فردا دوشنبه به مصاف تیم ملی انگلیس می‌رود. این بازی از ساعت ۱۶:۳۰ آغاز می‌شود.

در آستانه این مسابقه، کارلوس کی روش در گفتگو با «اسکای اسپورتس » با تمجید از تیم ملی ایران گفت: شکی نیست ایران یکی از بهترین تیم‌ها در آسیا است. بازیکنان ایران در سال‌های اخیر پیشرفت زیادی داشته‌اند و تجربه بسیاری کسب کرده‌اند. وقتی برای جام جهانی ۲۰۱۴ به ایران رفتم، آنها یک بازیکن در اروپا داشتند اما امروز ۱۸ یا ۲۰ بازیکن در اروپا دارد.

وی افزود: تصور کنید. یک تیم آسیایی شانس رسیدن به جام جهانی و حضور بین بهترین‌های جهان را دارد. گاهی رویای تمام زندگی بازیکنان رویارویی با بهترین تیم‌ها و بازیکنان جهان بوده است. این لحظه خاصی برای هرکسی است.

کارلوس کی روش در خصوص تقابل با انگلیس در نخستین گام گفت: مثل هر بازی نخست دیگر در جام جهانی، این مسابقه هم دشوار است. فرقی نمی‌کند چه تیمی در اولین بازی مقابل شما است.

سرمربی ایران گفت: وقتی شما در یک رقابت کوتاه با سه مسابقه هستید، دیدگاهم این است که باید فکر کنیم یک مسابقه را در سه بخش بازی می‌کنیم. بخش اول را مقابل انگلیس، بخش دوم با ولز و بخش سوم با آمریکا. در بخش اول ما باید در تقابل با انگلیس رویکرد خاصی داشته باشیم. ما باید خودمان را با توجه به نوع بازی حریف‌مان و وضعیت موجود وفق دهیم و سازگار کنیم.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *