بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش سخنگوی فدراسیون بوکس به اقدام ثوری/ گل‌محمدی: از یک بلوچ انتظار نمی‌رفت بچه‌های مردم را آواره کند

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۱ | ۱۶:۰۳

سخنگوی فدراسیون بوکس به انتقاد از حرکت رئیس این فدراسیون پرداخت.

به گزارش طرفداری، حسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس با تیم جوانان راهی اسپانیا شد تا از نزدیک شاهد رقابت آنها در مسابقات قهرمانی جهان باشد اما در گفت‌وگویی با یکی از رسانه‌های فارسی‌زبان خارج از کشور اعلام کرد دیگر قصد بازگشت به کشور را ندارد.

این اقدام با واکنش فدراسیون بوکس روبرو شد و سخنگوی این فدراسیون تاکید کرد هیچ‌کسی رفتار او را نمی‌پسندد.

عیسی گل محمدی در این باره اظهار داشت:

او اگر واقعاً نسبت به شرایط گلایه‌مند بود این امکان را داشت که استعفا بدهد. قطعاً استعفای او بهتر بود تا با پول بیت‌المال به اسپانیا برود و بچه‌های مردم را که به او امانت سپرده بودند را به امان خدا رها کند. اگر حسین ثوری دلسوز مردم بود چرا وسط یک رویداد مهم جهانی تصمیم به پناهندگی گرفت. این امکان برای او وجود داشت که در کشور بماند و استعفا بدهد.

وی با محکوم کردن رفتار رئیس سابق فدراسیون بوکس به مهر گفت:

چه موافقان و چه مخالفان این رفتار او را نمی پسندند. اگر ثوری ادعای دلسوزی دارد و نسبت به شرایط معترض بود ابتدا استعفا می‌داد و بعد هر تصمیمی را که داشت انجام می‌داد. اینکه با پول بیت المال و استفاده از امکانات به مسابقات برود و بعد چنین ادعاهایی را مطرح کند را هیچ کسی تایید نمی‌کند.

سخنگوی فدراسیون بوکس خاطر نشان کرد:

به عنوان عضو هیات رئیسه و سخنگوی فدراسیون، رفتار ثوری که بعد از رسیدن به اسپانیا و در حین برگزاری مسابقات قهرمانی جهان، بچه‌های مردم را به امان خدا رها کرد را به شدت محکوم می‌کنم. قطعاً این رفتار به هیچ عنوان خوشایند و مورد تایید خانواده بوکس و جامعه ورزش نیست. این حرکت به هیچ عنوان برازنده یک بلوچ نبود. بلوچ‌ها قومی باغیرت و میهن پرست هستند و از یک بلوچ انتظار نمی‌رفت بچه‌های مردم را در یک کشور غریب، آواره و رها کند و به دنبال خواسته‌های شخصی خود برود.

گل‌محمدی تاکید کرد:

ثوری به هر نحوی معترض بود بهتر بود ابتدا بچه‌ها تیم ملی را به ایران بازمی‌گرداند، در همان فرودگاه استعفا می‌داد و به دنبال زندگی‌اش می‌رفت. او در اواسط مسابقات این رفتار را مرتکب شد و به تیم ملی جوانان ضربه و شوک سنگینی وارد کرد. در حال حاضر مخالفان و موافقان او به شدت از این رفتار ناراحت هستند. تا به امروز از او به خوبی حمایت کرده و به هیچ عنوان پشتش را خالی نکرده بودیم. اینکه به محض خروج از کشور همه چیز را زیر سوال ببرد به هیچ عنوان اخلاقی نیست.

وی در پایان عنوان کرد:

در روزهای گذشته با او در ارتباط بودم و هیچ چیزی در خصوص این تصمیمش نگفت. احساس می‌کنم مشاوره‌هایی که به ثوری دادند باعث این رفتار او شد؛ مشاوره‌هایی که به هیچ عنوان خیرخواهانه نبود و باعث این تصمیم عجیب از ثوری شد. رفتار او به تیم جوانان ضربه سنگینی وارد کرد و بچه‌ها بدون روحیه در رینگ حاضر شدند. ثوری با رفتارش باعث از هم پاشیدگی تیم جوانان شد.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *