بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تمجید مربی تیم ملی از تامین امکانات برای ملی‌پوشان/ طاهری: کسب ۲۹ مدال در مسابقات جهانی کار بزرگی بود

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۱ | ۱۵:۳۸

مربی تیم ملی پرورش اندام ایران از عملکرد ملی‌پوشان در مسابقات قهرمانی جهان تمجید کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، علیرضا طاهری در رابطه با مسابقات جهانی ۲۰۲۲ اسپانیا و کسب عنوان قهرمانی توسط تیم ملی ایران اظهار داشت:

سطح مسابقات بسیار بالا بود. ۱۰۳ کشور در این مسابقات حضور داشتند و تیم های مدعی با ترکیب کاملی در این مسابقات حاضر بودند. ملی پوشان کار بزرگی را رقم زدند و کسب ۲۹ مدال رنگارنگ در حضور این تعداد کشور کار راحتی نیست . دفاع از عنوان قهرمانی همیشه سخت تر از قهرمانی است. خدا را شکر توانستیم مقتدرانه به عنوان قهرمانی برسیم و دل هموطنان را شاد کنیم.

وی افزود:

به نظرم حتی در برخی از رشته ها و اوزان، ورزشکاران ما می توانستند مدال های بهتری بگیرند. با وجود اینکه از نظر بدنی بچه های ما سرتر بودند اما شاید در هنگام فیگور ضعف هایی داشتند که باید به مرور آن را با تمرین رفع کنند. باید در کنار تمرین ها، زمانی را به تمرین فیگور اختصاص داد.

طاهری در پایان خاطرنشان کرد:

باید از عبدالمهدی نصیرزاده تشکر ویژه کنم که با پیگیری ها و تلاش های فراوان شرایط را به گونه‌ای رقم زد تا با یک تیم کامل در مسابقات حاضر باشیم. شاید در گذشته به این شکل به ورزشکاران توجه نمی شد و امکانات در این سطح نبود. به هر حال خدا را شکر زحماتی که فدراسیون کشید، به قهرمانی در جهان منجر شد. 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *