بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کعبی: برد انگلیس؟ مگر فوتبال محلات است!/ برزیل تیم متفاوتی است/ نورافکن می‌توانست در لیست تیم ملی باشد

منبع : خبرگزاری ایلنا
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۱ | ۹:۴۲

به گزارش ایلنا، طبق قرعه کشی جام جهانی 2022 ایران در اولین بازی خود روز سی‌ام آبان ماه به مصاف انگلیس خواهد رفت. کارلوس کی‌روش که سالها در منچستریونایتد کار کرده شناخت خوبی از لیگ جزیره و فوتبال انگلستان دارد و همواره به بازی ابتدایی تورنمنت‌ها اهمیت زیادی قائل است. به همین دلیل بخش اعظم تمرکزش را برای این دیدار قرار داده است. در همین رابطه حسین کعبی که سابقه همکاری با کارلوس کی‌روش و بازی در لیگ برتر انگلیس را دارد، درباره  آخرین شرایط ملی‌پوشان با ایلنا به صحبت پرداخت:

*بازی انگلیس را چطور ارزیابی می‌کنید؟

بازی سختی است. بازیکنان تیم ملی انگلیس در بهترین تیم‌های دنیا مثل منچستر، لیورپول و تاتنهام بازی می‌کنند.  تیم ملی انگلیس از نظر بازیکنان، تیم پرمهره‌ای است. به نظرم بعد از بلژیک و فرانسه بهترین تیم اروپا است که در جهان هم حرف زیادی برای گفتن دارد.  از لحاظ نیمکت ذخیره بازیکنان خوبی دارد که حتی فرصت بازی به آنها نمی‌رسد!

*با این وجود بعضی معتقدند با بازگشت کارلوس کی‌روش برد ایران مقابل انگلیس قطعی است!

من نگاهم فوتبالی است. آن کسی که این حرف‌ها را زده نگاهش به فوتبال، در حد محلات است!  شاید آن فرد زحمت نکشیده تلویزیون روشن کند که فوتبال را تماشا کند! آنقدر فوتبال پیشرفت کرده که تیم‌هایی مانند انگلیس و خودمان را نمی‌توانیم مقایسته کنیم. چرا؟ به دلیل وضعیت فعلی سخت افزاری و نرم افزاری لیگی که داریم. 

*پس حضور کی‌روش تاثیر چندانی ندارد؟

مگر قرار است کی روش بازی کند؟ یازده نفر به زمین مسابقه می فرستیم تا مقابل انگلیس بازی کنند. هر تیمی که خوب بازی کند، می‌تواند، نتیجه بگیرد. این بازی، دیدار سختی است. با این حال به صحبت‌ها و نظرات افرادی که معتقدند تیم ملی باید مقابل انگلیس برنده شود، محترم است.

*به نظر شما چه تیمی قهرمان می‌شود؟

هنوز زود است. در میان تیم‌هایی که دیدم برزیل فوق العاده است. فرانسه هم تیم خیلی خوبی است. ژاپن در میان تیم‌های آسیایی می‌تواند نتیجه خیلی خوبی بگیرد.

*طرفدار کدام تیم هستید؟

صد در صد طرفدار برزیل هستم.

*از جام جهانی چه خاطره خوبی دارید؟

 کلاً آرزوی هر بازیکنی است که در جام جهانی بازی کند. بازی در جام جهانی خاطره خوبی در فوتبالم بود که با سن پایین در این رویداد مهم بازی کردم و  لذت خاص خودش را دارد. به حرف آسان اما بازی کردن در آن سخت است.

*ستاره تیم ملی چه کسی است؟ مهدی طارمی یا…؟

شما اگر ببیند بازیکن خوب زیاد داریم. بازیکنانی که در اروپا بازی می کنند زیاد هستند و نمی‌توانم اسم کس خاصی را ببرم.

* شما با کارلوس کی روش سابقه همکاری دارید. بعضی معتقدند باید اسکوچیچ به کارش ادامه داد اما عده دیگر مخالفند. نظر شما چیست؟

با کارلوس کی‌روش کار کردم و نیازی نیست صحبتی کنم. انشاالله تیم ملی موفق باشد. در مورد این شخص و اسکوچیچ حرفی ندارم که بگویم.

*در مورد لیست تیم ملی نقد زیاد بود.

باورتان نمی شود لیست تیم ملی را تا امروز نمی‌دانم؛ فقط می دانم نورافکن دعوت نشده است. نورافکن توانایی بازی در دو پست دارد و می‌توانست به تیم کمک کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *