بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کی‌روش: من به گروه دایناسورهای جام جهانی تعلق دارم/ از تمام تخصص و تجربه‌ام برای صعود استفاده می‌کنم

منبع : خبرگزاری ایلنا
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۱ | ۹:۰۲

به گزارش ایلنا، کارلوس کی‌روش در مصاحبه با تلویزیون رسمی فیفا در خصوص بازیکنان تیم ملی کشورمان و تفاوت آنها با جام جهانی 2018 روسیه گفت: اگر 25 بازیکنی که در اینجا همراه من هستند را در نظر بگیریم، می‌توان گفت تقریباً همان بازیکنان جام جهانی 2018 هستند. فقط یک بازیکن جوان به تیم اضافه شده است.

وی ادامه داد: البته متاسفانه 3-4 روز قبل از اینکه به قطر بیاییم یکی از مهمترین بازیکنان‌مان در خط میانی را یعنی امید ابراهیمی از دست دادیم. با این حال اکثریت تیم دقیقا همان بازیکنان جام جهانی 2018 هستند.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص تجربه‌اش در چهارمین حضور در جام جهانی گفت: امیدوارم به اندازه کافی یاد گرفته باشم تا بتوانم به این بازیکنان و تیمم در این دوره کمک کنم. من می‌گویم که من به گروه دایناسورها در جام جهانی تعلق دارم. به همین دلیل انتظاراتی از خودم دارم.

وی ادامه داد: می‌خواهم همه تخصص و تجربه‌ام را به کار گیرم تا به بازیکنان و تیمم خدمت کنم.

کی‌روش در رابطه با اینکه آیا تیم ملی ایران می‌تواند نسبت به جام جهانی 2018 بهتر کار کند و بیشتر از 4 امتیاز دریافت کند، گفت: هدفمان همین است اما مواقعی در جام‌های جهانی بوده که تیم‌ها با حتی 3 امتیاز به مرحله بعدی صعود کرده‌اند. به همین دلیل همانطور که شما گفتید، مجموع کارها اهمیت دارد و این مهم است که چگونه با این جام جهانی روبه‌رو شویم.

وی اظهار داشت: برای ما ساده است. برای ما فقط یک بازی وجود دارد با 3 نیمه مختلف. نیمه اول با انگلیس، نیمه دوم با ولز و در نیمه سوم باید با آمریکا رقابت کنیم. باید در نهایت ببینیم می‌توانیم امتیاز لازم را کسب کنیم و به مرحله بعدی صعود کنیم یا خیر.

انتهای پیام/

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *